חדשות בארץ

המלחמה ברצועה: היתקלויות בקסבה בחאן יונס ותקיפות ברפיח

לוחמי חטיבת כפיר, שנלחמו לראשונה בתוך רצועת עזה, חיסלו עשרות מחבלים במרחב חאן יונס ובתוך הקסבה בעיר

לוחמי כפיר בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)לוחמי כפיר בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

פשיטות בקסבה בחאן יונס, חיסול של עשרות מחבלים ותקיפה של מאות מטרות טרור. דובר צה"ל הציג היום (שני) סיכום של פעילות לוחמי חטיבת כפיר, שנלחמים לראשונה בתוך הרצועה מאז הקמת החטיבה.

על פי דובר צה"ל, בשבועות האחרונים צוות הקרב החטיבתי כפיר פועל במרחב חאן יונס. במהלך הלחימה הכוחות חיסלו עשרות מחבלים, פשטו על עשרות תשתיות טרור והשתלטו על מפקדות של ארגון הטרור חמאס.

(צילום: דובר צה"ל)
 
בימים האחרונים פעל צוות הקרב של חטיבת כפיר בקסבה בחאן יונס שבשכונת 'בני סוהילה'. הכוחות איתרו בקסבה אמצעי לחימה רבים, נשקים, מטענים, רימונים, מחסניות ורקטות. באחת הפשיטות נמצאה והושמדה מחרטה ביתית ששימשה ליצירת כלי נשק. 

כזכור, לוחמי החטיבה החלו לפעול עם תחילת התמרון במרחב צפון הרצועה בשכונת שאג'עייה ולאחר מכן עברו למרחב חאן יונס. אמש קיבלו הלוחמים הוראה לצאת מרצועת עזה למספר ימי התרעננות והוחלפו בכוחות אחרים. בצה"ל ציינו כי לאחר מכן תמשיך החטיבה בפעילות מבצעית בהתאם להערכת המצב.

תקיפה ברפיח:

הפלסטינים דיווחו בצהריים שחיל האוויר ביצע תקיפות באזור רפיח שבדרום הרצועה, חלק מהתקיפות כוונו למטרות חמאס על הגבול עם רפיח המצרית. כזכור, צה"ל תקף מספר פעמים בשבועות האחרונים במרחב רפיח, ואף ביצע מספר חיסולים ממוקדים ברחבי העיר.  

תגיות:עזהחטיבת כפירמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה