חדשות עולם הילדים

חדש בעולם הילדים: חבילת ט"ו בשבט במתנה

לכבוד ט"ו בשבט - אתר עולם הילדים מפתיע במתנה ייחודית לכל המשפחה: חבילה עם כל התכנים המעניינים לקראת החג לאילנות - ללא עלות

אא

בואו נשים את הקלפים על השולחן. מעטים האנשים שנהנים מט"ו בשבט, שברור להם מה אמורים לעשות ביום הזה. אבל לא עוד. באתר עולם הילדים החליטו לארוז בחבילה חגיגית את כל התכנים הכי חמים של ט"ו בשבט במתנה, ולפתוח אותם לצפייה חופשית לכל ילדי ישראל, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מהיום הזה, ולהוציא ממנו את המירב.

"בתור ילדה, ט"ו בשבט היה החג שמציינים רק בבית הספר, או בצלחת פירות יבשים שאבא שלי קיבל מהעבודה", מספרת זהבה מצוות עולם הילדים. "לימים, כשהתבגרתי, גיליתי כמה היום הזה מיוחד, כמה יש ללמוד ממנו, והשיא - עד כמה אפשר להפוך אותו לחוויתי ומשפחתי כל כך", היא ממשיכה. "היום הזה מלא בכל כך הרבה ערך ותוכן, ורצינו, בעולם הילדים, להנגיש אותו לכולם".

בחבילת ט"ו בשבט תמצאו סרטים שמהם אפשר ללמוד בצורה חווייתית על מנהגי החג, מתכונים לחטיפים טעימים ובריאים ממוצרים שיש בבית, הדרכות מיוחדות לגילוף פירות ועריכת שולחן החג בצורה יצירתית ומתוקה, ועוד מגוון הדרכות מרתקות שמתאימות לילדי גן ותיכון כאחד. "כשעלה פה בצוות הרעיון לאסוף את כל התכנים של ט"ו בשבט ולפתוח אותם לצפייה חופשית, הובכתי להודות שהתרגשתי. זה נוגע לי באופן אישי", מספרת זהבה, ומזמינה גם אתכם להפוך את ט"ו בשבט לאירוע מיוחד. "אנחנו רואים שההכנה החווייתית אצל ילדים מחברת אותם לחג באופן משמעותי, ואני מזמינה את כל עם ישראל להפוך את היום הזה למיוחד ומשמעותי ביחד עם הילדים". 

בואו לצייר סלסלת פירות מרהיבה >>>

 

יצירה מיוחדת מפלסטלינה של פירות משבעת המינים:

כפות תמרים >>>

"ארץ זית שמן" - זית >>>

 

בעולם הילדים דואגים להכנה חווייתית לחגים סביב כל מעגל השנה. מעבר למה שלומדים בבית הספר, הילדים מקבלים מושגים נוספים וערכים חשובים דרך משחקים ופעילויות מיוחדות המותאמות לילדים. גם הפעם, צוות עולם הילדים אסף עבורכם את מיטב התכנים על ט"ו בשבט, והכין לכם חבילה מיוחדת לכבוד החג - והפעם זה בחינם! 


רוצים גם אתם לקבל את חבילת ט"ו בשבט במתנה, ולהפוך את היום הזה לחוויתי במיוחד? כל  שעליכם לעשות זה להירשם כאן ולקבל את החבילה ללא עלות >>

תגיות:טו בשבטעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה