חם ברשת

בעקבות צנזורה שהוטלה עליו: הצל הודיע על "מות הפייסבוק" שלו

הראפר כתב לעוקביו: "אחרי עשור של נסיונות פגיעה בי ובמשפחתי - הם לא הצליחו לסתום לי את הפה. הם סגרו את השאלטר ל-750 אלף עוקבים"

(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

הזמר יואב אליאסי, המכונה "הצל", הודיע על סגירת עמוד הפייסבוק שלו שבו כ-750 אלף עוקבים. העמוד הפופולרי ייסגר בעקבות צנזורה שהוטלה על דברים שפרסם בעבר.

"הודעה חשובה, בצער רב ויגון אני מודיע על מותו של דף הפייסבוק של 'הצל'", הוא כתב בין היתר. "לאחר 10 שנים של מלחמות על כוחות האופל, ואחרי שכיסחנו את מכונת הרעל, מחקנו כתבים בעלי אג'נדה רעילה, הוצאנו לאור את כל ארגוני הגיס החמישי של הקרן להשמדת ישראל שהתחבאו תחת שמות מפוצצים של זכויות אדם, פלורליזם ודמוקרטיה, חשפנו את פרצופם של הברנז'ה ולוגמי המקיאטו שחשבו שנשתוק להם ונתנו חדשות וחשיפות נטולות מכבסות מילים ושקרים".

עוד הוא כתב: "אחרי עשור שעשו הכל כדי לסתום לי את הפה מחרמות, לתלונות שווא, למשפטי ראווה, עברתי נסיונות פגיעה בי ובמשפחתי, איומים, אלימות ותגי מחיר - הם לא הצליחו לסתום לי את הפה. אז הפעם הם הלכו על הצינור הראשי וסגרו את השאלטר שלי ושל 750 אלף העוקבים שלי וחיסלו לי את הפייסבוק (הורידו את התפוצה שלי ב-95%)".

לסיום כתב הראפר ואיש הימין: "אני מקווה שיום אחד עוד נקום מהאפר ונחזור, אבל בינתיים אנחנו עוברים לאינסטגרם (יודע, אותה החברה, אבל שם כרגע הכל תקין פלוס) ולטלגרם שהפך מפלצת".

תגיות:פייסבוקהצליואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה