סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת חושפת: "החלטתי להתלבש צנוע. התחלתי לברך"

אחת הדמויות המוכרות בשנה האחרונה, שיר צרפתי, הודתה בפני העוקבים שלה: "ידעתי שאעשה דברים בקצב שלי, כשאני שלמה עם זה ומאהבה להשם. היום אני מרגישה יותר מתמיד שלמה ומוכנה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שיר צרפתי הפכה לאושיית רשת מוכרת בזכות השתתפותה בתוכנית מוכרת. חלק מהעוקבים שלה זיהו לאחרונה סממן שמאפיין אותה – היא החלה להתלבש בצניעות, ובימים האחרונים, כשהצהירה ש"צניעות זו מלכות!", לא היה ספק שהיא מתחזקת.

בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם היא נשאלה על התהליך ועל סגנון הלבוש שלה. "בגדול, מי שלא יודע, רוב הילדות שלי הייתה אצל סבא שלי, הוא דתי, חזן בית כנסת ופייטן. אז את הזיקה לדת קיבלתי ממנו, בתוך תוכי תמיד ידעתי שאתחזק עם הזמןבקצב שלי, כשאני שלמה עם זה ומאהבה להשם. היום אני מרגישה יותר מתמיד שלמה ומוכנה".

היא נשאלה מתי החליטה לקחת על עצמה צניעות והשיבה: "ממש לאחרונה, לפני חודש בערך. בגדול תמיד ידעתי שאתחזק. לא ידעתי מתי זה יקרה בדיוק, וגם לא חשבתי שאקח על עצמי צניעות אי פעם. הכרתי בחור דתי, הוא לימד אותי המון וזה נתן לי סוג של דחיפה. מעדיפה לשמור את זה כרגע לעצמי. מאמינה שבקרוב מאוד אשתף קצת יותר".

היא נשאלה גם אם לבוש צנוע מאתגר אותה, ואיך היא מוצאת בגדים צנועים, וענתה: "מאתגר מאוד ולא פשוט בכלל לאחת שבאה מעולם אחר לגמרי. אבל צניעות זו מלכות, ויש בה המון סטייל, דרך אגב".

עוקב אחר שאלה האם היא שוקלת לקחת על עצמה בעתיד הקרוב הלכות נוספות? "תמיד!", היא ענתה. "עושה השתדלות כל פעם במשהו אחר. אם זה להתחיל לברך אפילו על המים שאני שותה, אבל הכל לאט ובקצב שלי, כמובן ושאני מרגישה שלמה עם הצעדים שלי. המסר המרכזי: צניעות היא מלכות".

תגיות:התחזקותצניעותשיר צרפתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה