חם ברשת

השחקנית חן אמסלם מתפללת: "בבקשה אלוקים, שמור עליהם"

בצל האסון הכבד, מי שחגגה השבוע יום הולדת ביקשה להעביר את הברכות לחיילים שנמצאים על המשמר וריגשה את הרשת: "אנחנו במלחמה קשה ועדיין מחכים לאור בקצה המנהרה. שהחטופים ישובו הביתה במהרה, אמן ובעזרת השם"

(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

עוד לפני האסון הכבד שעליו נודע הבוקר - מותם של 21 חיילי צה"ל הי"ד, השחקנית חן אמסלם, שחגגה השבוע יום הולדת, בחרה להקדיש את האיחולים דווקא לחיילי צה"ל, שנמצאים בשדה הקרב, זאת לאחר מספר ימים של הודעות על חללים נוספים. 

"שלושים ושלוש שנים של הודיה ואמונה וזיכרונות וכישלונות ולב שבור, וגם דמעות וחלומות ואהבות וילדים ומשפחה, וחרדות וחרדות ופרפרים והתרגשות וצחוקים בקולי קולות ותהילים וגם תפילות, מזל, ניסים ונפלאות", כתבה אמסלם ולא שכחה להודות לקדוש ברוך הוא. "מאחלת לי ולמשפחתי היקרה בריאות הנפש והגוף, שמחה, אושר ונחת. תודה לאל על הכל. בבקשה אלוקים שמור לי על הקיים, על המדינה, על החיילים ועל החטופים שישובו הביתה במהרה, אמן ובעזרת השם".

"אנחנו במלחמה קשה ועדיין מחכים לאור בקצה המנהרה", הוסיפה השחקנית והסבירה מדוע היא משתתפת בהצגה בימים קשים כאלה: "אמרו שזה חשוב והילדים צמאים לתוכן חדש שירענן להם את המוח ויעשה להם קצת טוב על הלב. עדיף שיפחדו ממכשפות ולא ממחבלים".

אמסלם אמנם לא מגדירה את עצמה כדתייה - אבל היות שהיא מגיעה ממשפחה מסורתית, היא לא מדליקה אש בשבת, שומרת כשרות ולאחרונה אף קיבלה על עצמה שלא לעבוד יותר בשבת. "עד לפני שנה־שנתיים לא הייתה אפשרות לבקש בחוזה דבר כזה", הדגישה לאחרונה. עם הזמן, וככל שיותר ויותר שחקנים מצאו מנוחה אמיתית ביום השבת - הדבר השתנה. "לשמחתי, היום יש הרבה שחקנים שלקחו על עצמם לא לעבוד בשישי בערב, וסללו לי את הדרך".

לפני כשנה היא ניצלה משריפה שפרצה מאחורי ביתה. זה היה כשהיא ובעלה מאור ישנו ביחד עם שני ילדיהם בבית הוריה של חן, בעפולה. "פתאום שמענו צעקות וקריאות: 'תפתחו מהר, צאו מהבית'", היא סיפרה אז. "כמעט פירקו לנו את הדלת, בעיטות, צרחות. קפצנו מהמיטה בבהלה. חשבנו שזה מחבלים. שלפנו את הילדים ואת סבתא שלי מהמיטות, ויצאנו מהבית בפיג'מות. אז ראינו עשן ואש עולים מאחורי הבית. הייתי בטוחה שהבית נשרף, אבל רק כשכוחות הכיבוי הגיעו - הבנו שזה לא אצלנו, אלא הבית של השכנים, שצמוד אלינו, הוא שעלה באש".

תגיות:חטופיםחן אמסלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה