חדשות בארץ

בצל האסון הכבד: צה"ל השלים את כיתור חאן יונס

ארבע החטיבות הפועלות במרחב העיר העזתית הצליחו לכתר אותה והפעולות מתמקדות כעת בתוך מחנה הפליטים ובמערב העיר. בחאן יונס פועל הכוח העיקרי של חמאס, המוגדר "חטיבת הבית של סינוואר"

פעילות צה"ל בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל אישר היום (שלישי) כי צוותי הקרב של חטיבות הצנחנים, גבעתי, חטיבה 7 והקומנדו, השלימו את כיתור חאן יונס ולוחמי עוצבת הקומנדו העמיקו את ההתקפה ללב המרחב, שמשמש כמרכז כובד של חטיבת חאן יונס בחמאס.

דובר צה"ל הוסיף כי "ביממה האחרונה חיסלו הכוחות עשרות רבות של מחבלים בקרבות פנים אל פנים, בסיוע תקיפות חיל האוויר ובסגירת מעגלי אש תוך הכוונה מודיעינית. בהיתקלויות שונות חוסלו חוליות מחבלים חמושות בטילי RPG שהיו במרחק עשרות מטרים מהכוחות, מחבלים ששיגרו טילי נ"ט ומחבלים שחוסלו בעודם עוסקים במלכוד צירים ומבנים". הכוחות חשפו רקטות מוכנות לשיגור, מתחמי לחימה, פירים ואמצעי לחימה רבים.

בחאן יונס הלחימה מתנהלת מול חטיבת חמאס המוגדרת "חטיבת הבית של סינוואר". גורמים בצה"ל תיארו את הלחימה כ"עיקשת". במקביל דיווחו הפלסטינים על תושבים רבים הנמלטים מהעיר לעבר רפיח שבדרום הרצועה.

בצפון, לאחר יממה וחצי של שקט, חידש חיזבאללה את הירי לעבר היישובים. התרעות מפני ירי רקטות וטילים הופעלו בצבעון, ספסופה, סאסא ושפר שבגליל העליון וזוהו שיגורים משטח לבנון. דווח על 15 נפילות בשטחים פתוחים באזור מושב שפר. הערכה כי הירי כוון שוב לאזור מירון. לא דווח על נפגעים או נזק. צה"ל הגיב בתקיפה ארטילרית.

תגיות:עז\המלחמת חרבות ברזלחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה