חדשות בארץ

סופדים להרוגי האסון: באפרת מבכים את שני החברים שנפלו ביחד

יובל לופס מכפר תפוח נהרג באסון קריסת המבנה ברצועה, יחד אלקנה ויזל ואריאל מרדכי וולפסטל מאפרת. ביישובים הספידו: "הקריבו עצמם למען תקומת עם ישראל"

הנופלים: וולפסטל, לופס וויזל. הי"ד (צילום: דובר צה"ל)הנופלים: וולפסטל, לופס וויזל. הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל התיר היום (שלישי) לפרסום את דבר נפילתם באסון קריסת המבנה בעזה של 21 לוחמי מילואים. בין אלו ששמותיהם הותרו לפרסום, שלושה לוחמים תושבי אפרת וכפר תפוח: אלקנה ויזל, אריאל מרדכי וולפסטל ויובל לופס. הי"ד.

באפרת הספידו את ויזל ואת וולפסטל, שני החברים שנפלו בצוותא, וציינו כי השניים "עזבו הכל ורצו למערכה שלעולם לא ישובו ממנה".

ראש מועצת אפרת עודד רביבי יחד עם אנשי המקצוע שוחחו עם הורי הנופלים והביעו צער עמוק על אובדנם הכבד ועל החלל הגדול שהותיר כל אחד מהנופלים. לדבריו, "מלחמת העצמאות השנייה שנכפתה עלינו חושפת אותנו שוב ושוב לטוב והיפה שבחברה הישראלית ובמועצה. רבים וטובים שעזבו הכל ורצו למערכה לעולם לא ישובו ממנה ואין מילים לנחם. כל אחד מהם הותיר משפחה והותיר דרך של נתינה והקרבה כמצפן לכולנו, יהי זכרם ברוך".

אחיו של אלקנה, איתמר, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "הלב מסרב להאמין למילים שאני כותב. אחי התאום אלקנה ויזל - איננו. נפל בגבורה בקרב ברצועת עזה. אז אתה תהיה כמו שמש לעולם, תהיה כמו ציפור נודדת במרחב, אתה, אתה תהיה לי מלך לעולם, מודה אני לך על דרך שנשבעת לי".

הלוויתו של אריאל מרדכי וולפסטל תתקיים בשעה 14:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בכפר עציון. וולפסטל הותיר אחריו אישה והשניים ציינו ביום ראשון את יום הנישואין שלהם. הוא למד במכינה ביתיר, סיים לימודי כלכלה ומנהל עסקים לפני חצי שנה והתחיל לעבוד בחברת השקעות בתל אביב.

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן ספד: "רק אתמול בערב פגשתי את חלי אימו של אריאל מארגנת אירוע למשפחות המגויסים במסירות ובאהבה גדולה והבוקר כבר הגענו כדי לארגן את השבעה לבנה הבכור".

ביישוב כפר תפוח ספדו לרס"ל (מיל') יובל לופס. בשעות הלילה המאוחרות הגיעו המודיעים מטעם קצין העיר ובישרו את הבשורה המרה לרעייתו סיגלית. הוא הותיר אחריו אישה ושלוש בנות קטנות בגילאים 7 חודשים עד 3, וכן הורים ושני אחים המשרתים שניהם כעת בלחימה - האחד בג'נין והשני בעזה. "בצער גדול ולב נשבר אנו מודיעים על נפילתו בקרב של חברנו יובל לופז, בעלה של סיגלית וחתנה של אלינור מנדוזה", נמסר בהודעת אבל שיצאה מטעם היישוב.

נפתלי סיקצ'ה, תושב כפר תפוח, ספד לו בדמעות: "הוא היה אבא למופת. מסור. שירת בתחילת הלחימה בגבול הצפון. באמצע הלחימה העבירו אותו לדרום לעזה. הוא אהב את הצבא. אהב את המדינה. התגייס בצו 8. היה נשמה של בן אדם תמיד עזר לכולם. יצא לאפטר לאחרונה לפני שבועיים. מה אפשר להגיד? כל מה שאגיד עליו יהיה קטן. אהב את החיים. הלב נשבר".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ספד: "יובל, יצא ללא היסוס בגבורה להגן על אזרחי מדינת ישראל. הוא הקריב את עצמו למען תקומת עם ישראל, ליבנו שבור, אבל נמשיך לעמוד כצוק איתן, ההתיישבות בשומרון ומדינת ישראל ימשיכו להתפתח לבנות ולהבנות. אנחנו כולנו נלווה את סיגלית ואת המשפחה תמיד ונעשה כל שביכולתנו כדי לחבק אותה".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה