חם ברשת

ישי ריבו מתחנן: "השם, תראה בסבלות עמך. תשלח לנו כבר משיח"

בעקבות מותם של 21 חיילי צה"ל, הזמר הגיב: "כמה אפשר לשאת שכול וכאב". אילנית לוי כתבה בצער: "חושך בנשמה, אין מילים"

(צילום: Yossi Zamir/flash90)(צילום: Yossi Zamir/flash90)
אא

הבוקר הקשה אתמול (שלישי), בו נודע כי מדינת ישראל איבדה 21 לוחמים, הוביל לתגובות קשות ברשתות החברתיות. מדובר באחד הימים הקשים שידעה ישראל מאז הטבח בשמחת תורה, והתגובות לא איחרו לבוא.

אחת התגובות הנצפות הייתה של הזמר ישי ריבו. הוא פנה לבורא עולם וביקש לרחם על עמו. "השם, תראה בסבלות עמך", כתב, "כמה אפשר לשאת שכול וכאב, משפחות שלמות מפורקות. די, אבא! תשלח לנו כבר משיח".

גם מפורסמים אחרים הגיבו. "הייתי בהסעה בדרך לנווה אילן כשדובר צה"ל הודיע על האסון", שיתפה מגישת הטלוויזיה יעל בר זוהר. "יגאל הנהג עשה פרסה. היה ברור שאין היום מקום לדבר על כלום חוץ מלבכות ולזעוק לשמיים. כמה כאב. כמה עצב. כמה שכול".

"חושך בנשמה, אין מילים", הוסיפה המנחה אילנית לוי. "רק לדמיין את זה מפרק את הנשמה. הלב שבור לרסיסים, המינימום שאנחנו יכולים לעשות זה להקשיב להם ולעשות. רק כך נוכל להסתכל למי שאיבד את היקר לו מכל בעיניים".

מעיין אדם, שאחותה מפל הי"ד נרצחה על ידי מחבלי חמאס, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם, אליו צירפה תמונה כשהיא יושבת ברכבה, דומעת ובוכה. בסטורי היא כתבה: "אמורה להתחיל יום צילומים ולא מצליחה לצאת מהרכב. אין לי אוויר מרוב כאב. רק מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו, שהשמיים נפלו והשמש כבתה".

הזמר יואב אליאסי, "הצל", בחר להתמקד דווקא בלוחם הבדואי שנהרג. "אחד הנופלים בעזה אתמול היה הלוחם הבדואי אחמד אבו לטיף שהגיע מחמולת אבו לטיף, חמולה ציונית אוהבת המדינה", כתב. "את אחמד אני מלווה שנים רבות. היה כל כך אכפת לו מהמדינה והוא כל כך התרגש שהוא קיבל את הצו 8 ושלח לי בהתרגשות שהוא התקבל לגדוד 8208 שאיתם נפל בקרב. אחמד, היית דוגמא לדו קיום ואהבת ישראל אני גאה בך אח יקר! הייתה לי את הזכות להכיר אותך!".

תגיות:חללי צה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה