חם ברשת

אביב אלוש הצטלם עם הלוחמים לפני שנהרגו וזעק: "חייבים משיח"

השחקן הצטלם לאחרונה עם ארבעה חיילים שנהרגו ברצועה וכתב לעוקביו: "הכאב הזה חייב נחמה. ומה זה גאולה ומשיח? שמחה, ריפוי, נחמה, שלום וטוב מוחלט בעולם. מסקנה: כולנו רוצים משיח"

(צילום: Chaim Goldberg/Flash90) בעיגול: אביב אלוש(צילום: Chaim Goldberg/Flash90) בעיגול: אביב אלוש
אא

השחקן אביב אלוש הצטלם לאחרונה עם ארבעה חיילים, שביקשו ממנו לעשות תמונה משותפת: רס"ם במילואים רפאל אליאס מושיוף, רס"ם במילואים ברק חיים בן ואליד, רס"ם במילואים איתמר טל ורס"ם במילואים מתן לזר. אתמול (שלישי) התברר לאלוש כי כל הארבעה הי"ד נהרגו בעזה, והוא לא האמין למשמע אוזניו.

אלוש שיתף את עוקביו בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו: "זו תמונה שקיבלתי הרגע עם ארבעה מלאכים שנהרגו אתמול השם יקום דמם. הלב נקרע". בפוסט נוסף כתב: "חייבים משיח עכשיו". אלוש הסביר כי "הכאב הזה חייב נחמה. ומה זה גאולה ומשיח? שמחה, ריפוי, נחמה, שלום וטוב מוחלט בעולם. מסקנה: כולנו רוצים משיח".

עוד כתב אלוש: "לצערנו עוד 21 קדישים הצטרפו למאות הקדישים שנאמרים כל יום על הנרצחים מאותה שמחת תורה. למה מציינים את זה בקדיש? כי זו התכלית ולשם אנחנו הולכים נאמין בזה או לא העיקר שנגיד – אמן.  אין שום דבר בעולם שבאמת יכול לנחם את המשפחות שאיבדו את היקר מכל. אין שום דבר שיוכל לנחם את הכאב המשותף הזה שכולנו חווים. אם לא נתאפס על עצמנו - הכאב יכאב יותר. אדם שחוזר שוב ושוב על אותה הטעות ומצפה לקבל תוצאה שונה הוא לא רק טועה, הוא טועה בגדול.  כל דיבור של שנאה ופירוד יביא שוב את אותה התוצאה.

"לא לחינם כולם צועקים וזועקים מדם ליבם – אחדות. לוחמים ופצועים, משפחות שכולות או אנשים פשוטים שפשוט מבינים את המתמטיקה ויודעים מה פירוד ושנאה מביאים - רק כאב. הכל בידיים שלנו, האחריות היא על כולנו בלי יוצא מן הכלל. והכי חשוב - שלא ניתן במה למחלוקת, לרוח והשיח של השנאה. זה אותו עניין מיום בריאת העולם - הנחש נגד האדם. לכן, הנחמה והתקווה היחידה שלנו היא גאולה ומשיח זה האור שבקצה המנהרה... נו מור מלחמות ודם. יִתְגַּדַּל וְיִתְקַדַּשׁ שְׁמֵיהּ רַבָּא, בְּעָלְמָא דִּי בְרָא, כִרְעוּתֵהּ. וְיַמְלִיךְ מַלְכוּתֵהּ, וְיַצְמַח פּוּרְקָנֵה וִיקָרֵב מְשִׁיחֵה".

תגיות:אביב אלושחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה