מעניין

נועה תשבי נסעה להפגנה פרו פלסטינית וחשפה את השקר: "חמאס בכלל לא בעזה"

"ישראל אוסרת לאכול שוקולד", "אין הוכחות לרצח נשים ישראליות", "בישראל אסור ללבוש שמלת כלה" ועוד – אלה התשובות שקיבלה השחקנית ממפגינים ש"לא יודעים על מה הם מדברים". הסרטון הויראלי צבר יותר מ-5 מיליון צפיות

אא

השחקנית הישראלית נועה תשבי הגיעה להפגנה פרו-פלסטינית שהתקיימה ביום שני מחוץ לפסטיבל סרטים שמתקיים בימים אלה ביוטה, כדי לנסות להבין האם המפגינים הפרו-פלסטינים מבינים על מה הם מפגינים. התשובה לא מפתיעה: הם רחוקים מלהבין על מה הם מוחים.

סרטון שהעלתה תשבי לחשבון האינסטגרם זכה ל-5 מיליון צפיות. "מתברר שאנטישמיות ושנאה הגיעו לפסטיבל סאנדנס", כתבה תשבי. "אנשים קוראים להפסקת אש, שזה בדיוק מה שהיה לפני שחמאס טבח ביהודים".

תשבי שאלה את אחד המפגינים מה הוא אותו "נהר" מהסלוגן מ"הנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית", והוא השיב: "שכחתי את השם של הנהר, אבל הים הוא הים האדום". מפגינה אחרת נשאלה והשיבה: "הים הוא הים השחור והנהר נמצא בצד השני של עזה".

צעירה אחרת הבהירה שהיא "מפגינה נגד הכיבוש". תשבי שאלה על החטופים הישראלים וענתה: "אני לא מספיק מלומדת בנושא". מפגין אחר טען כי תחת ישראל "אסור לאכול שוקולד, אסור ללבוש שמלות כלה וזה ככה יותר מ-15 שנה". 

מפגינה נוספת נראית בסרטון כשהיא אוחזת בשלט "לעצור את ההפצצות". היא סיפרה לתשבי: "הסיפור הוא רצח עם, לא חמאס. חמאס אפילו לא נמצאים שם, הם לא בעזה".

מפגינה אחרת נשאלה האם היא מבינה מה קרה לנשים ישראליות שנרצחו בטבח וענתה: "שמעתי דברים, אבל גם שמעתי שהם לא מאומתים". תשבי סיכמה את מה ששמעה כך: "כמו שאתם רואים, קוראים כאן לרצח עם של יהודים, אבל לא יודעים על מה הם מדברים".

הסרטון, כאמור, הפך ויראלי וצבר למעלה מ-5 מיליון צפיות. הוא מופץ בימים אלה בכל העולם, על מנת להסביר שהמפגינים הפרו-פלסטינים פועלים מתוך "שטיפת מוח" וכלל לא מכירים בעובדות.

תגיות:נועה תשביחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה