חדשות בעולם

מדהים: הנוסע הבחין שחסרים ברגים במטוס והציל את חיי הנוסעים

נוסע בטיסה שהייתה אמורה להמריא ממנצ'סטר לניו יורק הבחין, במהלך תדרוך הבטיחות, כי משהו לא תקין במטוס. מהנדסים שהגיעו למקום טיפלו בתקלה, המטוס לא המריא וחיי הנוסעים ניצלו

אא

טיסת וירג'ין אטלנטיק לניו יורק בוטלה בשבוע שעבר דקות לפני ההמראה. הסיבה: נוסע מפוחד טען בפני הצוות כי הוא מזהה שכמה ברגים חסרים בכנף המטוס. בעקבות הקריאה, טכנאים ומהנדסים הגיעו למקום, הבחינו שהוא צודק וחיברו את הברגים החסרים. הטיסה בוטלה באופן מיידי, וכל הנוסעים הורדו מהמטוס.

פיל הארדי, 41, עלה על טיסת VS127 בנמל התעופה של מנצ'סטר שבבריטניה לפני תשעה ימים. הוא הבחין כי ארבעת המחברים חסרים, זאת במהלך תדרוך הבטיחות לנוסעים. למזלם של הנוסעים, הוא החליט להזהיר את צוות הטיסה.

"אני נוסע טוב, אבל בת זוגי לא אהבה את המידע שסיפרתי לה והתחילה להיכנס לפאניקה. ניסיתי להרגיע אותה ככל שיכולתי", סיפר הארדי לסוכנות החדשות קנדי. לאחר שהבחין בברגים החסרים הוא פנה לצוות: "חשבתי שהכי טוב להגיד את זה לדיילת, רק ליתר ביטחון".

כעבור מספר דקות הוזעקו למקום מהנדסים. הם התבקשו לבצע בדיקת תחזוקה במטוס האיירבוס מסוג A330 רגע לפני ההמראה ליעד הרחוק - נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק. לפי התיעוד שצולם על ידי הארדי, אחד המהנדסים טיפס על כנף המטוס והשתמש במברג כדי להתקין ולחזק כמה מהברגים.

בסופו של דבר, המטוס לא המריא והושאר על הקרקע לצורך תיקון. הנוסעים נאלצו אמנם להתעכב בדרכם לניו יורק, אבל יכול מאוד להיות שהארדי הציל את חייהם.

הארדי סיפר כי החשש הגדול שלו התעורר על רקע חוויה קשה שעבר, בה איבד מטוס אלסקה איירליינס את הדלת באמצע טיסה. בחברת התעופה הדגישו כי לברגים החסרים לא הייתה כל השפעה על בטיחות המטוס.

תגיות:בריטניהתקלהמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה