חם ברשת

מייה שם בפוסט מרגש: "55 יום בשבי, 55 יום חופשייה"

לאחר שחיברה שיר ופרסמה את המילים לעוקביה, מייה שם שחזרה מהשבי ריגשה את הרשת בפוסט נוסף בו כתבה: "למרות הכאב העצום והאבדות, אני מבטיחה לעצמי לעלות גבוה, לפרוח ולראות את האור"

(צילום: (Avshalom Sassoni/flash90)(צילום: (Avshalom Sassoni/flash90)
אא

מייה שם בת ה-21, שוחררה בפעימה השביעית משבי חמאס. במסגרת העסקה היא הצליחה לצאת מהשבי אחרי 55 ימים, כשמאז ועד היום היא מנסה לחזור לחיים הרגילים שהיו לה לפני האירוע. 

שם חזרה גם לאינסטגרם. בסוף השבוע שיתפה שם שיר שכתבה בפתקים שלה בטלפון למאות אלפי העוקבים ובכך הצליחה לרגש אותם.

אתמול (רביעי) היא ציינה בפוסט 110 ימים למלחמה. שם שיתפה שלמרות שהיא חופשיה כבר 55 ימים – היא עדיין "ממשיכה להיות שם". 

"110 יום למלחמה. בשבילי זו עוד נקודת ציון. 55 יום בשבי, 55 יום חופשייה", כתבה שם, "אבל אני עדיין שם, במחשבות, בתחושות, ברגשות ובנפש. אני אמשיך להיות שם, אני אמשיך לזכור ולא לשכוח את מה שהיה שם כל חיי".

שם קראה להשבת החטופים וציינה: "עכשיו חייבים להתרכז במה שפשוט חייב לקרות, יש 136 חטופים בעזה שהלכו כמוני למסיבה, שנחטפו מביתם, שנחטפו בעת שמירה על המולדת שלנו. וחייבים להחזיר אותם". היא הוסיפה כי "אין לנו זמן לבזבז, כי כל יום שם מרגיש כמו נצח. תחזירו את כולם הביתה עכשיו, זו החובה של כולנו, זה יכל להיות כל אחד מכם, זו הייתה אני".

בשבוע שעבר שיתפה שם את השיר שכתבה. "ובסוף, אנשים חוזרים לחיות. ליהנות, לבלות", כתבה, "ואני, אני לעולם לא אשכח. את הזיכרונות, המראות, התחושות. אבל, יש אור, והחיים ממשיכים. למרות הכאב העצום, והאבדות, שתמיד יכאבו וישרפו, ולעולם לא ישכחו, אני מבטיחה לעצמי לעלות גבוה, לפרוח ולראות את האור".

תגיות:חרבות ברזלמייה שם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה