חדשות בארץ

נתניהו: "נשלים את המלאכה, נחסל את החמאס"

בהצהרה לתקשורת, תקף ראש הממשלה את הדיון בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג וחזר על המחויבות להמשיך במלחמה עד להשגת יעדיה: "אם לא נחסל את מחבלי החמאס, הנאצים החדשים הללו – הטבח הבא הוא רק עניין של זמן"

נתניהו, הערב (צילום מסך, לע"מ)נתניהו, הערב (צילום מסך, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (מוצאי שבת) הצהרה לתקשורת, במהלכה תקף את הדיון בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג וחזר על מחויבותו להמשיך במלחמה עד להשגת יעדיה.

"היום הוא יום השואה הבינלאומי. אין אבסורד גדול יותר מכך שדווקא אתמול, ערב יום השואה, היו מי שבאו להאג להאשים אותנו בהאשמה השקרית והמקוממת של רצח עם", אמר נתניהו. "בשם מי הם באו? בשם החמאס, בשם הנאצים החדשים שבאו לבצע בנו רצח עם".

נתניהו הציג את הספר של היטלר "מיין קאמפף" בתרגום לערבית, ואמר: "את הספר הזה מצאו לוחמינו בבתים של אזרחים ברצועת עזה. הם מצאו שם ספרות אנטישמית ונאצית נרחבת, על זה הם מחנכים את הילדים שלהם. לכן אני עומד על כך, שאחרי שנחסל את חמאס – בעזה לא יהיה גורם שמחנך את ילדיו להשמדת ישראל והעם היהודי כולו".

"בשמם של הנאצים החדשים הללו באה דרום אפריקה להאג. עצם הנכונות לדון בטענה המגוחכת הזאת, עצם העובדה שלא גלגלו אותה מכל המדרגות, מוכיחה שרבים בעולם לא למדו דבר מהשואה. אנחנו למדנו. הלקח המרכזי מהשואה הוא שרק אנחנו נגן על עצמנו בכוחות עצמנו. איש לא יעשה זאת עבורנו".

"אל מול גודל הכאב שצורב את לבנו, עלינו להמשיך להיות חזקים ונחושים, עלינו להשיב מלחמה שערה למבקשי נפשנו. לישראל, כמו לכל מדינה ריבונית, עומדת הזכות הבסיסית להגן על עצמה. אף אחד לא ייקח מאיתנו את הזכות הזאת, אף אחד לא יעצור אותנו מלממש אותה. אם לא נחסל את מחבלי החמאס, הנאצים החדשים הללו – הטבח הבא הוא רק עניין של זמן. ולכן מנוי וגמור איתנו להשלים את המלאכה, לחסל את החמאס. גם אם זה ייקח זמן – לא נרפה מהמשימה".

נתניהו הוסיף: "לצערי, יש בתוכנו מי שבוחרים להטיל ספק בנחישות שלנו וביכולת שלנו לנצח. קולות מרפי הידיים, ביניהם כל מיני לשעברים, מנסים לזרוע ספק, דכדוך, פסימיות. הקולות האלה הם מיעוט קטן, הם טועים ומטעים. אנחנו ננצח ניצחון מוחלט, והמחויבות שלנו לנצח ניצחון מוחלט היא הערובה החשובה ביותר והראשונה להשגתו. אין לנו שום אפשרות אחרת מלבד ניצחון מוחלט".

בתשובה לשאלה בנוגע למשבר מול קטאר, בעקבות הדלפת דברים שאמר נגדה בפגישה עם משפחות חטופים, אמר ראש הממשלה: "אני לא חוזר בי במילה אחת שאמרתי. לא אוותר אפילו על נתיב אחד על הפעלת לחץ על חמאס, או על מי שיכול להפעיל לחץ על חמאס. קטאר מארחת את ראשי החמאס ומממנת אותו, יש לה מנופים על החמאס. היא התחייבה לדאוג שהתרופות יגיעו לחטופים שלנו, והיא גם אמרה שהיא יכולה לעזור להחזיר אותם – אז יואילו להפעיל את הלחצים שלהם, להחזיר את חטופינו ולהביא בינתיים את התרופות אליהם".

תגיות:חמאסבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה