חדשות בארץ

מפקד בכיר בגדודי חללי אל-אקצא חוסל ברצועה

הפלסטינים דיווחו כי מפקד גדוד רדואן של גדודי חללי אל-אקצא, מוחמד נאפד דיב, חוסל בהיתקלות עם לוחמי צה"ל. שר הביטחון יואב גלנט במפגש עם לוחמים: "את המלחמה הזאת אי אפשר לסיים בנקודות, רק ב'נוקאאוט'"

פעילות צה"ל בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

"גדודי חללי אל-אקצא", הזרוע הצבאית של פת"ח, הודיעה הערב (ראשון) כי מפקד גדוד רדואן של הארגון, מוחמד נאפד דיב, נהרג בחילופי אש עם כוחות צה"ל בעזה. גדוד המחבלים אמנם משתייך בהגדרה לתנועת הפת"ח, אך הפלג העזתי התנגד בעבר למה שהוא כינה מדיניות הרשות המשתפת פעולה עם ישראל, ועל כן הגדוד "פרש" והחל לשתף פעולה עם חמאס. מחבלי הגדוד אף היו שותפים לטבח ביישובי העוטף.

גלנט: "את המלחמה הזאת, אי אפשר לסיים בנקודות, רק ב'נוקאאוט'

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום בדרום ונפגש עם לוחמי מילואים שיצאו להפוגה לאחר שפעלו בעזה. הוא קיבל סקירה על פעילות הלוחמים בפעולה הקרקעית בשג'עאיה, במערב העיר עזה ובמחנות המרכז.

שר הביטחון גלנט אמר ללוחמים: "בזכות מה שאתם עשיתם ועושים, בימים אלה אנחנו מקיימים תהליך של משא ומתן כדי להביא לשחרור חטופים. המחבלים שנהנים ממכוניות פאר, מטוסים ומלונות, מנסים להקשיח את העמדות. מי שנמצא בשטח, יודע טוב מאוד מה קורה - מאות מחבלים נכנעים, אלפים נהרגים, הורסים את מחסני האמל"ח, מחבלים נכנעים היום מעל הקרקע ומתחת לקרקע, לא דברים מובנים מאליהם. את המלחמה הזאת אי אפשר לסיים בנקודות, רק ב'נוקאאוט'. אנחנו את החמאס חייבים לחסל, אם אנחנו רוצים לחיות במקום הזה, צריך שידע כל מחבל, ברדיוס של מאות קילומטרים ממדינת ישראל, שכנגד מעשה מהסוג הזה שנעשה, יש רק תוצאה אחת – זה חיסול היכולת הצבאית והשלטונית של החמאס".

"כל עוד יש לנו חטופים ברצועת עזה אין לנו זכות מוסרית להפסיק לחפש את הנשים, את הילדים, את החיילים שנמצאים שם. אנחנו צריכים ללכת עד הסוף. החיפוש והפעולה הוא לא בהכרח מביא רק לתוצאה מבצעית, הוא גם מביא לזה שבקצה מוכנים לדבר איתנו. זה ההבדל בין המצבים שהיינו בהם לפני שנים לבין המצב עכשיו - הבאנו 110 חטופים לשטח ישראל במשא ומתן, כתוצאה מזה שהצד השני היה צריך שקט, היה צריך שיפסיקו לחסל אותו. התוצאה היא שהוא מוכן לדבר איתנו. לכן את הלחץ הזה אנחנו נלך ונעמיק ונמשיך", סיכם שר הביטחון.

תגיות:יואב גלנטמלחמת חרבות ברזלסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה