סלבס בהתחזקות

כוכבת הרשת חשפה: "התקרבתי לדת, התחזקתי באמונה"

בראיון סיפרה אלה איילון על ההתקרבות לבורא עולם. עוד הוסיפה: "מאמינה בלהיות אדם טוב, עם מידות טובות. דואגת לפזר חיוביות"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת אלה איילון, שהתפרסמה בעבר בסדרת טלוויזיה, ערכה סדרת שאלות ותשובות עם כ-360 אלף עוקבים במהלכה סיפרה כי היא מתקרבת לדת. מאוחר יותר, בראיון שערכה, היא הסבירה מה הסיבות שהובילו אותה לכך.

"בשלוש השנים האחרונות התחלתי תהליך של התקרבות לדת, והתחזקתי באמונה שלי", אמרה ל"ישראל היום" בעקבות ההתכתבות בה סיפרה על תהליך ההתקרבות. "בשנה וחצי האחרונות במיוחד התחברתי יותר לעצמי ולנפש שלי והתחלתי להקשיב לסימנים שאני מקבלת. האינטואיציה שלנו היא הדבר הכי חזק בעולם, ומי שיודע להקשיב לה יהיה לו יותר טוב וקל בחיים ויוכל להגיע לאן שהוא מכוון ורוצה".

"כולנו חווינו אירוע מטלטל שעד היום לא מאמינים או מעכלים שקרה, וכן, הכניס לנו פרופורציות חדשות", הוסיפה. "אני בן אדם מאוד מאמין ובכל הזדמנות שיש לי ללמוד ולקחת דברי חוכמה מהצד אני מקשיבה ולוקחת. גם אם זה בסרטונים וגם אם זה מאדם ברחוב או ממישהו שפגשתי בכל מיני מסגרות.

"אופי התכנים שלי באינסטגרם כן השתנה קצת בשנים האחרונות. אני מאמינה בלהיות אדם טוב, עם מידות טובות ודואגת לפזר חיוביות ואהבה. זה הדבר הכי חשוב, וכל אחד עושה את זה בדרכו.

"המסר שלי, במיוחד בתקופה הזו, שבה העם שלנו חווה את התקופה הכי קשה שחווה הוא להמשיך ולהאמין ולדעת שכולנו נצמח מהמקום ונעלה מהמקום הזה. להיות מאוחדים וחזקים יותר ואמן ונאהב אחד את השני ונהיה יותר סובלניים אחד כלפי השני".

תגיות:סלבס בהתחזקותאלה איילון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה