חדשות בארץ

ההסתה נמשכת: שני ערבים ישראלים הסיתו נגד יהודים

המשטרה דיווחה על מעצרם של תושבי טירה עיסאוויה. הראשון הביע תמיכה במחבלים שרצחו ישראלים בפיגועים, והשני ניסה לרתום את תושבי השכונה במזרח ירושלים לפגיעה ביהודים

שוטרים בעיסאוויה, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)שוטרים בעיסאוויה, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

משטרת ישראל דיווחה היום (שני) על מעצרם של שני ערבים ישראלים, אחד תושב טירה והשני תושב עיסאוויה במזרח ירושלים, בגין עבירות של הסתה לטרור. מעצרם הוארך בבית המשפט.

ממשטרת ירושלים נמסר כי שוטרי תחנת שלם עצרו צעיר בן 19 שקרא והסית לטרור, לאלימות ולבגידה במדינת ישראל. העצור פירסם בקבוצת הוואטסאפ דברי הסתה לאלימות נגד כוחות הבטחון, ובין דבריו כתב: "איפה אתם מורדי הכפר, איפה גורי האריות שלו. צאו מהגוב שלו עם הנשקים שלכם צאו והשמיעו שאגה בפני הכיבוש. קומו והתקוממו כאיש אחד". המסית הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בירושלים, ומעצרו הוארך עד ליום חמישי.

בעיר טייבה עצרו שוטרי מחוז מרכז תושב העיר בן 23, שהעלה לרשתות פרסומי הסתה. החשוד העלה צילום של המחבל שביצע את הפיגוע במעבר שועפאט ורצח חיילת, ובהמשך ביצע עוד פיגוע במעלה אדומים, פצע את המאבטח ולבסוף חוסל כאשר מעל תמונתו נכתב "שאללה ירחם על נשמתך יא גיבור".

בהמשך פרסם סרטון מהפיגוע בבני ברק שארע בחודש מרץ לפני שנתיים, בו נראה המחבל יורה למוות בנהג רכב פרטי, עם הכיתוב "תהילה לשאהידים" ושיר דומה שמתנגן ברקע. כמו כן אותר סרטון עם תמונתו של בכיר חמאס, סאלח ערורי, כשברקע מופיע הכיתוב - "הבגידה הרגה אותנו" ואימוג'י של לב שבור כאשר שיר עם תוכן דומה מתנגן ברקע.

בחיפוש שביצעו השוטרים בביתו של המסית תפסו דגל הרשות הפלסטינית, מחסניות ותחמושת. בהליך מהיר הוגשה נגדו הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום.

תגיות:הסתה לטרורמשטרהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה