חדשות בארץ

באקדחים עם משתיקי קול: חוסלו 3 מחבלים שהסתתרו בבית חולים בג'נין

כוחות הביטחון פשטו על בית החולים אבן סינא בג'נין, וחיסלו חוליית מחבלים שהתכוונה לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי. הסיכול בוצע באמצעות אקדחים עם משתיקי קול

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

כוחות של צה"ל, ימ"מ ושב"כ פשטו לפנות בוקר (שלישי) על בית החולים אבן סינא בעיר ג'נין, וחיסלו חוליית מחבלים שהסתתרה במתחם. על פי מקורות פלסטיניים, החיסול בוצע על ידי כוח של מסתערבים, שנכנסו לחדר בו הסתתרו המחבלים וחיסלו אותם באמצעות אקדחים עם משתיקי קול. 

במערכת הביטחון ציינו, כי שלושת חברי החוליה תכננו לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי. אחד המחבלים שחוסל הינו מחמד ג׳לאמנה, פעיל הזרוע הצבאית של חמאס שעסק בתקופה האחרונה בקידום פעילות טרור משמעותית והסתתר בבית החולים. על המבוקש אותר אקדח שהוחרם על ידי הכוחות.

ג׳לאמנה, בן 27, ששהה מזה תקופה במחנה הפליטים בג'נין, ניהל קשרים מול מפקדת חמאס בחו"ל ואף נפצע כאשר ניסה לקדם פיגוע רכב תופת. בנוסף, הוא העביר נשקים ותחמושת לפעילי טרור על מנת לקדם קידום פיגועי ירי ותכנן פיגוע פשיטה בהשראת מתקפת הטרור שביצעו מחבלי חמאס בשמחת תורה.

יחד עם ג'לאמנה חוסלו שני מחבלים נוספים שהסתתרו בבית החולים: מחמד ע'זאוי, תושב מחנה הפליטים ג'נין, פעיל גדודי ג'נין של חמאס שהיה מעורב במספר פעילויות טרור ובכלל זאת ירי לעבר כוחות צה"ל בגזרה; ואחיו, באסל ע'זאוי, פעיל ג'יהאד אסלאמי, אף הוא תושב מחנה הפליטים שהיה מעורב בפעילות טרור בגזרה.

בצה"ל אמרו כי "מזה תקופה ארוכה מספר רב של מבוקשים מסתתרים בבתי החולים ועושים בהם שימוש כבסיס לתכנון פעילות טרור וליציאה לביצוע פיגועים, תוך שהם סבורים כי בתי החולים ישמשו להם כהגנה מפני פעילות כוחות הביטחון. זוהי דוגמה נוספת לשימוש הציני של ארגוני הטרור במרחבים אזרחיים ובבתי החולים כמחסה וכמגן אנושי".

"ג׳לאמנה תכנן הוצאת פיגוע בטווח הזמן המיידי והשתמש בבית החולים כמסתור, ולכן סוכל. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול מול כל איום אשר יסכן את ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

תגיות:שב"כצה"לטרורג'ניןימ"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה