חדשות בארץ

הגשם מתחזק: מתי הוא ייפסק ומה צפוי בסוף השבוע? התחזית

היום הגשם יגיע לשיא של הימים האחרונים, הוא יתחיל בצפון ויתפשט לאורך מישור החוף לכיוון המרכז. בשבוע הבא צפויה הפוגה מסוימת

אא

עוד שבוע חורפי לפנינו: במהלך הלילה (בין שני לשלישי) הגשמים התחזקו ובהמשך היום צפוי הגשם להתחזק עוד יותר וככל הנראה יגיע לשיא של הימים האחרונים. הגשם יתחיל באזור הצפון ולאט לאט יגלוש לאורך מישור החוף ומשם – למרכז.

גם מחר ימשיך לרדת גשם חזק, לצד רוחות חזקות. כמו כן, צפויים רעמים וברקים. בהמשך השבוע ועד לסופ"ש הגשם יימשך והוא יירד לסירוגין. קיים חשש מהצפות בערי החוף וגם לשיטפונות בנחלי הארץ ומדבר יהודה.

במקביל, הטמפרטורות ימשיכו לרדת. הימים הקרובים יהיו קרים מאוד ומלווים ברוחות חזקות. קיים סיכוי לאובך בדרום. בחרמון השלג ימשיך לרדת וההערכה היא שיתפשט להרי הצפון מעל לגובה 950 מטר. כרגע, אין צפי לשלג בהרי המרכז.

הגשמים החזקים הביאו גם לעלייה במפלס הכנרת. ברשות המים אמרו אתמול כי לפי נתוני המדידה המפלס עומד על 210.85-, עלייה של כ-3.5 ס"מ בתוך יממה.

על פי קצה התחזית, ניתן לראות שבשבוע הבא תהיה הפוגה בגשם, ככל הנראה ביום שני, והיא תימשך מספר ימים.

הטמפרטורות הצפויות היום: נהריה עם 12 מעלות, צפת עם 6, טבריה עם 14, בתל אביב יהיו 14 מעלות, ברחובות 15, בירושלים יהיה קריר עם 9 מעלות. באזור הדרום, בבאר שבע יהיו 14 מעלות, במצפה רמון 9 ובאילת 19 מעלות.

תגיות:חורףתחזית מזג האוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה