מעניין

מרגש: הכלה ביטלה את החתונה ותרמה את האולם לטובת אירוע לבעלי מוגבלויות

במקום להישאר בעצבות, תושבת קליפורניה שביטלה את חתונתה החליטה לעשות מעשה: היא תרמה אולם בשווי 15 אלף דולר בו הייתה אמורה להתחתן, ועשתה באותו יום הכל כדי לשמח אחרים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

במקום להשקיע בחתונה מפוארת, או להשקיע בעוגה וזר, יש עדיין אנשים שעבורם חסד הוא הדבר החשוב ביותר. תושבת קליפורניה שביטלה את חתונתה החליטה לתרום את קבלת הפנים לטובת צדקה, ועוד ביקשה להישאר אנונימית.

"התרגשתי מאוד מכך ששמעתי שכלה, המתמודדת עם מצב מלחיץ וקשה ביותר, הייתה מוכנה להסתכל מעבר לכאב שלה ולשקול כיצד להשתמש בפיקדון הכספי המשמעותי לחתונתה כדי לתרום אותו לארגון שלנו כדי לשמח אחרים", אמרה מריה דיין, מנכ"לית הארגון "הורים עוזרים להורים" שבסן חוזה.

לצערה של הכלה, בעלי האולם אותו השכירה תמורת 15 אלף דולר, לא הסכימו לתת לה החזר בעקבות ביטול החתונה. במקום לשקוע בעצבות, היא החליטה לתרום כסף למטרה נעלה, ועשתה באולם שימוש אחר: מסיבה ל-100 אנשים עם מוגבלויות שונות. הדבר הזה הפך לרגע בלתי נשכח עבורה וגם עבור הילדים.

שבועיים לפני האירוע קיבלה דיין שיחה ממשפחת הכלה. לקח להם יממה שלמה לגבש צוות שיפיק את האירוע. "הכדור של כולם", כך הוא נקרא, הציע לילדים אוכל, מוזיקה, ריקודים וגם עמדת צילום עצמי.

בהתחלה, המארגנים לא היו בטוחים כמה מהמוזמנים יאשרו הגעה, אבל עד מהרה התברר כי 100 המקומות נתפסו וילדים בעלי צרכים מיוחדים הגיעו עם משפחותיהם.

"זו גולת הכותרת של השנה שלנו", סיפרו האורחים בסיום, אחרי שנהנו מעמדת צילום עם אביזרים וזיקוקים שסגרו את הלילה המרגש. "אני מתארת לעצמי שחתונות מתבטלות מידי פעם, אבל מעולם לא שמעתי על אחת שהפכה למסיבה קהילתית עבור בעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם", סיכמה דיין. "זה גורם לי להרגיש אסירת תודה על החוסן והאדיבות שלה, משהו כל כך נדיב ומתחשב לנוכח העצב שלה. זה עורר השראה".

תגיות:תרומהבעלי מוגבלויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה