חדשות בארץ

פקידת האו"ם שגורשה מישראל מאיימת: "אקים משרד בעזה"

המתאמת ההומניטרית של האו"ם בשטחים, לין הייסטינגס, גורשה מהארץ לאחר שפעלה למען הפלסטינים: "הרטוריקה המסוכנת שלה מסכנת אזרחים ישראלים ופלסטינים חפים מפשע". כעת היא לוקחת את המאבק בישראל צעד אחד קדימה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המתאמת ההומניטרית של האו"ם בשטחים, לין הייסטינגס, גורשה בחודש שעבר מישראל. הסיבה: התברר כי היא מנצלת את עבודתה כאן כדי לפעול נגד ישראל. הפקידה הבכירה טוענת כעת כי היא רוצה להקים משרד בעזה, זאת למרות המלחמה הקשה ברצועה. הייסטינגס פנתה למועצת הביטחון של האו"ם, וטענה כי הגעת הסיוע ההומניטרי לעזה נתקלת בקשיים. לדבריה, היא רוצה לפקח על כך מקרוב ולנסות ולייעל את העניין.

הייסטינגס נזרקה מישראל אחרי שמשרד החוץ גילה שהיא פועלת בצורה עקבית ושיטתית נגד המדינה ומביעה תמיכה במאבק הפלסטיני נגד ישראל. שר החוץ לשעבר, אלי כהן, אמר: "נפסיק לעבוד עם מי שמשתף פעולה עם ארגון הטרור חמאס".

תפקידה הפקידותי של הייסטינגס היה לפעול "למען השלום במזרח התיכון ובשטחים הפלסטינים". במהלך שהותה בארץ, היא מתחה ביקורת על התנהלות ישראל וטענה כי היחס כלפי המחבלים הפלסטינים אינו הוגן. בשנה שעברה היא טענה לאירועי אלימות מצדם של מתיישבים נגד פלסטינים, מבלי להזכיר את הצד השני במשוואה, ואף טענה כי ישראל "טיהרה באופן אתני כ-1,100 אזרחים מ-28 כפרים בגדה המערבית".

בהודעת משרד החוץ בנוגע לשלילת אשרת השהייה נכתב: "על פי האתיקה של האו"ם, הייסטינגס אמורה להיות אובייקטיבית, אך למרבה הצער היא לא. הרטוריקה המסוכנת שלה מסכנת אזרחים ישראלים ופלסטינים חפים מפשע".

תגיות:עזההאו"ם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה