חדשות בארץ

מפלס הכינרת הגיע לשיא, כמויות הגשם חצו את הממוצע לעונה כולה

ביממה האחרונה עלה מפלס הכינרת ב-15 ס"מ. לפי נתוני רשות המים, מדובר בשיא עונתי. כמויות הגשם שירדו מתחילת השבוע שעבר הביאו לחציית ממוצע עונת הגשם כולה. ומתי מערכת הגשם הנוכחית צפויה להסתיים?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מזג האוויר החורפי שמאפיין את הימים האחרונים יימשך גם היום (חמישי). היום הסוער שהיה בשלישי כבר מאחורינו, וגם אתמול הגשם היה פחות משמעותי, אולם באזורים מסוימים הוא ימשיך לרדת גם בסוף השבוע.

הגשם יתמקד בסוף השבוע בעיקר במישור החוף. משעות הצהריים הוא ינוע שוב למזרח, ייכנס לאזור הצפון ויתפשט בהדרגה בלילה לצפון הנגב, אז הוא גם צפוי להתחזק. בחרמון ימשיך לרדת שלג.

ביום שישי יירד גשם מדי מהצפון ועד לנגב. קיימת סכנת שיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. בשבת, הגשם יעבור צפונה ובמרכז ימשיך לרדת גשם בהפוגות. כמו כן, גשם קל ימשיך לרדת גם בראשון ובשני, אך ההערכה היא שביום שלישי הרף יגיע לסיומו.

מפלס הכינרת עלה ביממה האחרונה ב-15 ס"מ. לפי נתוני רשות המים, מדובר בשיא עונתי. המפלס עומד כעת על 210.65-, מרחק של 1.85 מטרים מהקו האדום העליון.

כמויות הגשם שירדו מתחילת השבוע שעבר הביאו לחציית הרף הממוצע לחודש ינואר, אבל גם לחציית ממוצע עונת הגשם כולה. בהרצליה נמדד 106% מממוצע הגשם השנתי ובחיפה 98%.

בחרמון המשיך גם אתמול לרדת שלג. ביממה האחרונה התווספו עוד 20 ס"מ לגובה השלג

תגיות:גשםהכינרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה