חדשות בארץ

תיעוד: צה"ל פשט על מתחם כספות של חמאס במרכז הרצועה

לוחמי אוגדה 99 פשטו על מתחם כספות של חמאס, השמידו מתחם לייצור פגזי רקטות במרחב נוציראת שבמרכז הרצועה, וכן איתרו והשמידו מנהרות משמעותיות

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

תיעוד מקסדת לוחם בחטיבת 'יפתח' (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל פרסם היום (שישי) תיעוד מהלחימה של אוגדה 99 במרחב מרכז רצועת עזה. לוחמי האוגדה חיסלו מחבלים רבים ופגעו בתשתיות טרור רבות. אחת ממשימותיה המרכזיות של האוגדה הייתה מניעת מעבר מחבלי חמאס ואמצעי לחימה מצפון הרצועה למרכזה. 

במהלך פעילותם במרחב נוציראת, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 איתרו והשמידו מתחם לייצור פגזי רקטות. המתחם הושתת על מכונות אזרחיות ורב-תכליתיות, שהוסבו על ידי חמאס לפעילות חבלנית עוינת.

פשיטת לוחמי חטיבת 'יפתח' על כספות כספי טרור של חמאס (צילום: דובר צה"ל)

צוות הקרב של חטיבת יפתח פשט על כספות של חמאס, בהן אותרו מאות אלפי שקלים, מאות צ'קים ומסמכים המעידים על שיטת העברות הכספים של ארגון הטרור.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 179 חיסלו מאות מחבלים חמושים, איתרו והשמידו תוואי מנהור משמעותיים. כמו כן, הכוחות איתרו אמצעי לחימה רבים והשמידו מבנים ששימשו את חמאס.

תיעוד מקסדת לוחם מצוות הקרב של חטיבה 179 (צילום: דובר צה"ל)

"אומרים שרק עם המוכן להילחם על חירותו ראוי לה", אמר מפקד אוגדה 99, תת-אלוף ברק חירם, ללוחמי המילואים של חטיבת 'יפתח'. "בזכותכם, אנשי המילואים, העם שלנו ראוי לחירותו. המחיר כבד, חברים שלנו לנשק נפלו, ואחרים חזרו פצועים. אבל אין מלחמות בחינם. נמשיך להיערך למשימות הבאות, מתי שנידרש, איפה שנידרש. אני גאה בכם".

תגיות:חמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה