חדשות בארץ

עשרות מחבלים חוסלו בעזה, הדיונים על הפסקת האש נמשכים: סיכום חדשות השבת

בישראל ממתינים לתגובת חמאס על הפסקת האש ועסקת החזרת החטופים, ארה"ב תקפה בסוריה ובעיראק, ועשרות מחבלים חוסלו בעזה. סיכום חדשות השבת

אא

הפעילות בעזה נמשכת: עשרות מחבלים חוסלו במהלך השבת ברחבי הרצועה, וכן הושמדו משגרי טילי נ"ט והוחרם ציוד צבאי רב. בנוסף, אותרה דירת מסתור ובה מעלית תת-קרקעית בצפון רצועת עזה. בדירה נמצאו גם אמל"ח, אמצעי ראיית לילה ותצפית. הדירה הושמדה על ידי צה"ל.

הדיונים על הפסקת האש: נמשכות המחלוקות בין בכירי חמאס בחו"ל למנהיג חמאס ברצועה, יחיא סינוואר, בנוגע להצעת הפסקת האש. בעזה הגיבו כי "הנהגת חמאס תהיה זו שתגיד את 'המילה האחרונה' על המתווה להפסקת האש". בישראל ממתינים לתגובתו הסופית של חמאס.

תגובת חיזבאללה: בחיזבאללה מאיימים בכך ש"אם ישראל תתקוף בזמן הפסקת האש, תהפוך המלחמה ל'לבנונית' ולבנון תפעל במלוא כוחותיה, לא רק כזירה ש'תומכת בעזה'".

אירוע חדירה ביישוב רתמים: בשעות הבוקר חדרו שלושה חשודים מביר הדאג' ומפזורת נאות חובב ליישוב רתמים שבנגב. אנשי כיתת הכוננות עצרו את השלושה, כשבתוך כך אחד מהחשודים קרע את האזיקון שהוצמד לידיו ושלף סכין. בתגובה לכך ירה לעברו אחד מאנשי הביטחון ונטרל אותו. לאחר מכן נקבע מותו.

ארה"ב תקפה בסוריה ובעיראק: ארה"ב תקפה עשרות מטרות בהן פועלות המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק. לפי דיווחי הבית הלבן: "ארבעה מתקנים הותקפו בסוריה ושלושה בעיראק. כל המטוסים שבו לארה"ב". בסוריה ציינו כי בתקיפות נהרגו לפחות 18 סורים. שר ההגנה האמריקני הגיב לתקיפה: "זו רק תחילת התגובה שלנו, הנשיא הנחה על פעולות נוספות".

נמשכות התקיפות בים האדום: במהלך השבת דיווחה החברה הבריטית "אמברי", העוסקת באבטחה ימית, כי התקבלו דיווחים על פיצוצים בים האדום, מול האיים השייכים לתימן.

איחוד האמירויות מעבירה מיליוני דולרים לאונר"א: על רקע הדיווחים על מדינות בעולם שעצרו את תקציביהן לאונר"א בשל מעורבותם של עובדי הארגון בטבח בשמחת תורה, הודיעה איחוד האמירויות על הקצאת 5 מיליון דולר לפעילות אונר"א בעזה.

בליקן צפוי לבקר במזרח התיכון: מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן הודיע כי יגיע מחר לביקור במזרח התיכון. הנושאים שיידונו יהיו הפסקה הומניטרית בלחימה ושחרור החטופים. בנוסף, צפוי גם שר החוץ של צרפת להגיע מחר לביקור במזרח התיכון ולהשתתף בדיונים שונים בנושא.

לפחות 10 הרוגים בשריפה בצ'ילה: בעקבות שריפת יער שפרצה בצ'ילה, נהרגו לפחות ארבעה בני אדם. בעקבות כך הכריז נשיא המדינה על "מצב חירום חריג".

התחזית: מחר, יום ראשון, יהיה קר מן הרגיל לעונה וצפויים גשמים מלווים בסופות רעמים בצפון הארץ ובמרכזה. ביום שני יימשכו הגשמים בצפון ובמרכז, עם טמפרטורות נמוכות לעונה. ביום שלישי תחול עלייה בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית עד מעונן. צפויים להימשך הגשמים המקומיים, אך יהיו ברובם קלים.

תגיות:חטופיםהפסקת אשסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה