חדשות בארץ

חיסולים ממוקדים בלבנון ובעזה, צה"ל פשט על מפקדת החמאס בחאן יונס

ארגון הטרור הלבנוני דיווח ששניים מאנשיו חוסלו בדרום לבנון. ברצועה השתלטו לוחמי צה"ל על המטה המבצעי של חמאס, ממנו נוהלה המערכה נגד ישראל

לוחמים בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)לוחמים בחאן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

חיזבאללה הודיע בצהריים (ראשון) כי שניים מפעיליו חוסלו בתקיפה של מטוס קרב ישראלי בדרום לבנון. הארגון אישר כי מאז תחילת הלחימה מניין ההרוגים בקרב אנשיו עלה ל-179.

טרם התקיפה שיגרו מחבלי הארגון טיל לעבר קיבוץ יראון. צה"ל דיווח על פגיעה ישירה במוסך הטרקטורים בקיבוץ. נגרם נזק, ללא נפגעים.

הפלסטינים דיווחו על תקיפה אווירית ישראלית לעבר רכב בעיר רפיח. לא נמסר מי שהה ברכב, אך דווח על מספר נפגעים.

ברצועה נמשכת פעילות צה"ל במרחב חאן יונס. דובר צה"ל אישר כי לוחמי חטיבת הצנחנים פשטו על מבנה ששימש את מפקד חטיבת חאן יונס. מדובר במטה מבצעי, בן שש קומות, לניהול הלחימה נגד ישראל. במבנה אותרו אמצעי לחימה רבים וביניהם קלצ'ניקוב, מחסניות, ציוד צבאי ואמצעים טכנולוגיים.

במערב חאן יונס, לוחמי הצנחנים חיסלו מחבלים שהיו בקרבת הכוחות, בירי מטווח קצר. בנוסף, מחבל שהתקרב לכוחות החטיבה כשהוא חמוש בסכין והשליך שני רימונים לעבר הלוחמים, חוסל על ידם בירי. בפשיטות נוספות של הכוחות אותר מצבור של רקטות RPG בתוך בתי מחבלים.

גם לוחמי חטיבת גבעתי פועלים במרחב העיר וחיסלו מחבל שנצפה מתקרב לכוחות. כמו כן, מכלול האש החטיבתי הכווין כלי טיס שתקף וחיסל שני מחבלים שנצפו מתקרבים למבנה. מטוס קרב חיסל צלף של הג'יאהד האסלאמי, לאחר שלוחמים זיהו את מיקומו והכוונו אליו את מטוס הקרב.

בצפון הרצועה, לוחמי חטיבה 401 חיסלו שבעה מחבלי חמאס. במהלך פשיטות על מבנים רבים איתרו לוחמי החטיבה שבעה רובי קלצ’ניקוב, שלושה אקדחים, ציוד צבאי, תחמושת רבה ורימונים.

כוחות זרוע הים ביצעו אף הם תקיפה כדי לסייע לכוחות הקרקעיים. ביממה האחרונה תקפו הכוחות מספר מטרות המשמשות את ארגוני הטרור ברצועת עזה, בהן תשתיות טרור ומבנה בו זוהו מחבלים.

תגיות:עזהחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה