חם ברשת

מטורף: אזרח עיראקי נגד תושבי עזה שמבקשים את רחמי העולם

אזרח עיראקי מבין את מה שהעולם מסרב: תושבי עזה לא כל כך תמימים כמו שהם מנסים להצטייר כעת בעיני העולם, שממנו הם מבקשים עזרה ואנושיות

אא

אזרח עיראקי ששמו לא פורסם (הסרטון הופיע ברשתות החברתיות עם תרגום בלבד, באדיבותו של נתי שיינפלד) הגיב לתושב עזה שטען בפניו כי הוא "מוסלמי כמוך, ולא כופר". אותו תושב זעק על כך שבעזה נהרגים בכל יום אנשים, ויש הרבה נעדרים - תוך שהוא מנסה לגרור את העולם לרחמים ולאמפתיה, כמו גם לעזרה. 

"רגע, ככה אתה מצפה שבאופן הזה תבקש מהעולם שישמע אותך ויתערב בעניינך?", אומר העיראקי. "'אני מוסלמי, ולא כופר???', ומי הוא בדיוק הכופר, לפי דעתך? היהודי? הנוצרי? הייזדי? הסיני? בעצם כל בנאדם שונה ממך בדת ובמחשבה. מבחינתכם, כל בני האדם כופרים. גם אלו שתרבותם שונה. אתה מצפה שהעולם יגלה כלפיכם אמפתיה בזמן שאתם משתמשים בילדים כפרופגנדה לחשיבה הפושעת הזו שלכם. 

"אתם האומה הכי גרועה הקיימת באנושות. עם ללא מוסריות, ללא כבוד וללא אנושיות. ובשיא חוצפתכם, אתם דורשים שהעולם יגלה כלפיכם אנושיות. אתם מעוותים את מושג האנושיות. כבר התרגלתי להיות נייטרלי, אבל אתם מרתיחים את הדם ומעצבנים ברמה שלא תתואר. אתה מדבר בכזו חוצפה, ודורש מהעולם שיתמוך ויעזור לך, ועוד יזדהה עם הסיפור שלך. מעולם לא ראיתי כזו דו-פרצופיות כמו הדו-פרצופיות שלכם. אתם אנשים רעי לב, וחסרי אנושיות. ההיגיון והחשיבה שלכם ללא מוסריות, ללא אנושיות, ללא כבוד. אין לכם ערך לא לנשים ולא לילדים. וכל מה שקורה כרגע בעזה, זה בגללכם בלבד. בגלל החשיבה הקיצונית והברברית שלכם. אתם עם שלא מגיע לו לחיות בקרב עמים אחרים. אתם לא יודעים לחיות בהתאם לאנושות ולאנושיות", סיכם. 

 

תגיות:עזהמסרעיראקאזרח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה