חדשות בארץ

הגשם הכבד בישראל שבר שיא בן 32 שנה. מחר הוא ייפסק

מאז 1992 לא נרשם רצף ארוך כל כך של גשם. מחר צפוי הגשם להיפסק למשך שבוע, עד הגל הבא. וגם: רשימת היישובים שבהם ירד הכי הרבה גשמים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי שבועיים של גשם כבד, הרצף הארוך ביותר מזה 32 שנה, מתברר כי הוא ימשיך לרדת עד מחר (שלישי), ואז ייחלש בהדרגה. הימים ימשיכו להיות קרים, אבל נראה כי צפוי שבוע שלם ללא גשם. היום ירד גשם מדי פעם בצפון, במרכז ובצפון הנגב, אבל ברביעי כבר צפויה התחממות של 3 עד 6 מעלות, והגשם ייפסק עד לשלישי הבא.

לא במקרה הישראלים מתקשים להיזכר בחורף קשה כל כך. מדובר ברצף הארוך ביותר של גשם מאז 1992. בראש הרשימה נמצאים חמישה יישובים שבהם ירדו הכי הרבה גשמים: כפר שמריהו - 723 מ"מ, הכפר הירוק - 708 מ"מ, חיפה - 645 מ"מ, עפולה - 468 מ"מ וצמח עם 407 מ"מ.

גם השבוע הזה נפתח עם גשם, והוא יימשך עד מחר. היום צפוי לרדת גשם מדי פעם באזור הצפון והמרכז, כשגשם מקומי צפוי לרדת בצפון הנגב. ביום רביעי הטמפרטורות יעלו בהשוואה להיום. בחמישי יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה נוספת בטמפרטורות. הן תהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.‏ הים התיכון יהיה גלי עם גלים בגובה 120-60 סנטימטרים.

הטמפרטורות החזויות להיום: נהריה - 15 מעלות, צפת - 8 מעלות, חיפה - 14 מעלות, טבריה - 16 מעלות, תל אביב - 16 מעלות, ירושלים - 11 מעלות, ים המלח - 19 מעלות, באר שבע - 16 מעלות, מצפה רמון עד 11 מעלות, באילת - 21 מעלות.

תגיות:תחזיתמזג אווירגשם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה