חדשות בארץ

תושב מזרח ירושלים הסית לטרור: "צאו עם נשקים והתקוממו כאיש אחד"

תושב עיסאוויה הסית מאות תושבים בשכונה להתקוממות אלימה נגד יהודים, עם דגש על אנשי כוחות הביטחון. בתום חקירה הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום

פעילות המשטרה בעיסאוויה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)פעילות המשטרה בעיסאוויה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

הסית לטרור ובגידה במדינת ישראל. משטרת ישראל הודיעה היום (שני) כי השלימה חקירת חשוד ממזרח ירושלים, שנעצר בשבוע שעבר, בחשד שהסית תושבים להתקוממות אלימה נגד מדינת ישראל. בסיום חקירתו, הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

החשוד, בן 19 תושב עיסאוויה, קרא והסית לטרור, לאלימות ולבגידה במדינת ישראל, בקבוצת הוואטסאפ השכונתית המונה מאות משתתפים. על פי הנטען הוא פרסם בקבוצת הוואטסאפ דברי הסתה לאלימות נגד כוחות הבטחון, לטרור ובגידה במדינה ובין דבריו כתב: "איפה אתם מורדי הכפר, איפה גורי האריות שלו. צאו מהגוב שלו עם הנשקים שלכם, צאו והשמיעו שאגה בפני הכיבוש. קומו והתקוממו כאיש אחד".

מעצרו הוארך עד מחר והפרקליטות גיבשה את טיוטת כתב האישום שיוגש לכל המאוחר ביום רביעי. רפ"ק נדב רפופורט, קצין החקירות והמודיעין של תחנת שלם במחוז ירושלים, אמר: "במהלך החודשים האחרונים גילינו לא מעט פרסומי הסתה ושנאה נגד מדינת ישראל במרחבי הרשת. הקשר בין הסתה לבין אלימות, הפרות סדר וטרור הוא ישיר ומובהק. בחודשים האחרונים ניטרנו פרסומים רבים, שבעקבותיהם עצרנו עשרות חשודים, נגד רבים מהם כבר הוגשו כתבי אישום".

יש לציין כי בשבועות האחרונים אירעו מספר הפרות סדר בשכונה שכללו ידוי אבנים ושימוש בבקבוקי תבערה נגד כוחות הביטחון. המשטרה והשב"כ אף חשפו התארגנויות של תושבים בשכונה לבצע פיגועים בהכוונת דאע"ש וחמאס. 

תגיות:משטרהירושליםהסתה לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה