חדשות בארץ

נתניהו: "אנחנו נהרוג את הנהגת החמאס"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר בישיבת הסיעה כי ישראל תמשיך לפעול בעזה "עד הניצחון המוחלט". התחדשה הלחימה בתוך העיר עזה, עשרות מחבלים חוסלו

נתניהו עם לוחמי צה"ל, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)נתניהו עם לוחמי צה"ל, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני), בישיבת סיעת הליכוד, לדיווחים על המתווה המוצע לשחרור חטופים והתעקשות החמאס על סיום המלחמה. הוא הצהיר כי "היעד שלנו הוא ניצחון מוחלט על החמאס. אנחנו נהרוג את הנהגת החמאס, לכן צריך להמשיך לפעול בכל המרחבים ברצועת עזה. אסור לסיים את המלחמה לפני כן. זה ייקח זמן".

נתניהו חזר על דברים שאמר הבוקר בעת שיחה עם לוחמי גדוד 8104 של חטיבה 179 ביד לשריון בלטרון, במהלכה אמר "תמצית המדיניות שלנו - ניצחון מוחלט על החמאס. הניצחון המוחלט הוא חיוני משום שהוא מבטיח את ביטחון ישראל. זו הדרך היחידה שבה נוכל להבטיח עוד הסכמי שלום היסטוריים, שעומדים בפתח. ניצחון מוחלט ינחית את המכה האנושה על ציר הרשע של איראן, חיזבאללה, חות'ים וכמובן החמאס".

בעניין החטופים הוסיף נתניהו: "שיחררנו כבר 110 מחטופינו, אנחנו ממשיכים לפעול בנושא הזה אבל יש לחמאס דרישות שלא נסכים להן. מפתח השחרור צריך להיות דומה להסכם הקודם. הניסיון הזה לא יתממש בכל מחיר".

קרבות בלב העיר עזה: מחבלים חוסלו, עשרות נעצרו

לאחר שכבר טוהרה לכאורה וצה"ל התמקד בלחימה רחבה במרכז ודרום הרצועה, הכוחות שבו לפעול ולהיתקל במחבלים בלב העיר עזה. מפקד אוגדה 162, תת אלוף איציק כהן, עדכן כי "האוגדה נמצאת כעת בעיצומו של מבצע נרחב בשאטי, אל מול יעדים אסטרטגיים של חמאס מעל ומתחת לקרקע. מדובר במרחב שעל מנת להגיע אליו בתחילת התמרון נדרשו מאיתנו שלוש אוגדות, ולקח לנו שלושה ימים עד שהגענו אליו. כעת נדרשו שני צוותי קרב, שהגיעו לאותו המרחב תוך שעה וחצי. הכוחות תחת האוגדה מונעים מחמאס לשקם את יכולותיו".

דובר צה"ל הוסיף כי מדובר בפשיטה אוגדתית במרכז וצפון העיר עזה ובמרחב שאטי. צוותי הקרב החטיבתיים נח"ל ו-401 חזרו לאזורים בהם כוחות צה"ל פעלו בעבר, לצורך טיפול ביעדי הטרור. הכוחות חיסלו מאות מחבלים ועצרו עשרות מחבלים לצורכי חקירה, ובפשיטות יזומות על יעדי הטרור אותרו אמצעי לחימה רבים.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה