חדשות בארץ

העיתונאי המצרי נגד חמאס: "לא עצוב על אנשי הארגון שנהרגים"

תופיק עוכאשה, איש התקשורת המצרי שהודח בעבר מהפרלמנט המצרי לאחר שנפגש בביתו עם שגריר ישראל, מבקר את החמאס: "הוא השחית את הסוגיה הפלסטינית"

גבול עזה ומצרים (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)גבול עזה ומצרים (צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

מתחילת מלחמת "חרבות ברזל", דעת הקהל המצרית אינה נוטה לטובת ישראל. באופן מפתיע, העיתונאי המצרי תופיק עוכאשה, איש התקשורת שהודח בעבר מהפרלמנט המצרי לאחר שנפגש בביתו עם שגריר ישראל, דיבר היום (שני) עם "כאן 11" ולא חשש להתבטא נגד ארגון הטרור הפלסטיני.

"חמאס השחית את הסוגיה הפלסטינית, הוביל לאובדן ההזדמנות של יישום פתרון שתי המדינות בעקבות ההפיכה שביצע נגד הרשות הפלסטינית בעזה ב-2007. חמאס הרוויח מכך שהסוגיה הפלסטינית לא נפתרה, ופגע בעם הפלסטיני בצורה הקשה ביותר. הוא יזם את המתקפה על ישראל והשתמש באותם אמצעים של דאע"ש ואל-קאעידה. העם בעזה משלם את המחיר על הטיפשות שלו".

עוכאשה הוסיף: "אני עצוב מאוד על כל מי שנהרג מהצד הישראלי ומהצד העזתי, אבל איני עצוב על אנשי חמאס שנהרגים, כיוון שחמאס הוא ארגון שסחר בסוגיה הפלסטינית. ארגון שהפך את מצרים לשטח הפקר וידיו מגאולות בדמם של מצרים. לא אשכח זאת".

בהתייחסו לאירוע בעבר שגרם לכך שיורחק מהפרלמנט המצרי אמר: "אני לא מתחרט בכלל על כך שהזמנתי לבית שלי את שגריר ישראל במצרים בזמנו, חיים קורן. קורן כיבד אותי, הגיע לביתי והיה מפגש טוב. השגריר קורן הוא לא הקשר היחיד שלי אצלכם. גם השגרירה הישראלית הנוכחית במצרים, אמירה אורון, היא חברה יקרה".

תגיות:מצריםמלחמת חרבות ברזלחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה