חדשות בארץ

מאבטח במסיבה ברעים חושף: "שבוע לפני הטבח קיבלתי אזהרה"

אלקנה פדרמן עבד במסיבה כמאבטח. הוא סיפר כי חבר שלו, שמשרת באוגדת עזה, הזהיר אותו שבוע בלבד לפני הטבח ש"הולך להיות משהו בסוכות". לדבריו, הוא העביר את המידע על כך לגורמים מוסמכים

אתר המסיבה (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)אתר המסיבה (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

(קרדיט אודיו: חשבון ה-X של יותם זמרי)

אלקנה פדרמן, שעבד כמאבטח במסיבה ברעים, חשף אמש (שני) בריאיון לערוץ 14 כי שבוע לפני הטבח קיבל אזהרה מחבר שלו, חייל באוגדת עזה, לפיה "הולך להיות משהו בסוכות". החבר הקליט הודעה, בה אמר: "אני מעדכן אותך, המצב בעוטף לא מזהיר. מעדכן אותך כדי שתהיה מוכן".

פדרמן סיפר בריאיון כי העביר את ההקלטה לגורמים המוסמכים, ונאמר לו כי הצבא ידע לטפל במה שצריך וש"התרעות יש תמיד". לאחר הטבח, פדרמן נזכר בהקלטה העמומה שקיבל מחברו, הרים אליו טלפון כדי לברר מה בדיוק הוא שמע לפני ששלח את האזהרה: "הוא אמר לי 'אמרו לי שהולכת להיות חדירה והשתלטות על יישובים, לא יכולתי אז להגיד לך את זה, אבל זה אכן מה שקרה'".

"את המידע העברתי", הוסיף פדרמן. "אני רק קב"ט, לא איזה 'פלאפל' גבוה בצבא שיכול לשנות משהו במשבצת שלי".

יחד עם מאבטחים נוספים שהיו במקום, פדרמן נלחם בעשרות מחבלים שהגיעו לאזור המסיבה. הוא נפצע במהלך הקרב ופונה לבית חולים. במהלך אשפוזו סיפר כי נטל נשק מחייל שנפצע וניהל קרב עם המחבלים. כשהתחמושת נגמרה הוא נטל אקדח משוטר שנפגע אף הוא, והמשיך להילחם במחבלים עד שנפצע. לאחר שהבריא, התגייס פדרמן למילואים ונלחם ברצועת עזה.

תגיות:רעיםמלחמת חרבות ברזלאלקנה פדרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה