חדשות בארץ

דיווח: 32 מהחטופים בעזה אינם בחיים

על פי דיווח בארה"ב, המסתמך על גורמי מודיעין ישראליים, נבדק גורלם של 20 חטופים נוספים. חמאס טרם העביר תשובתו על ההצעה לשחרור החטופים תמורת שחרורם של מחבלים פלסטיניים והפוגה בלחימה

מיצג בנתב"ג (צילום: Arie Leib Abrams/FLASH90)מיצג בנתב"ג (צילום: Arie Leib Abrams/FLASH90)
אא

העיתון ניו יורק טיימס פרסם היום (שלישי) כי גורמי מודיעין בישראל מעריכים שיותר מחמישית מהחטופים, המוחזקים ברצועת עזה, אינם בין החיים. לפי מסמך שנבחן על ידי העיתון, לפחות 32 מתוך 136 החטופים מתים ובני משפחותיהם עודכנו. גורמים צבאיים מסרו כי בנוסף לכך נבחן "מידע מודיעיני לגבי 20 חטופים נוספים אשר ייתכן ונהרגו".

כזכור, עד כה פרסם צה"ל את שמותיהם של 31 חטופים, חיילים ואזרחים, שנרצחו וגופותיהם מוחזקות בידי חמאס. זאת ללא קשר למספר חטופים שגופותיהם חולצו על ידי לוחמי צה"ל והובאו לקבורה בישראל.

צה"ל מסר בתגובה לידיעה בארה"ב כי מרבית החטופים שהוכרזו כמתים נהרגו ב-7 באוקטובר: "אנחנו משתמשים בכל המשאבים הזמינים כדי לאתר ולמצוא מידע רב ככל האפשר על בני הערובה המוחזקים כיום בידי חמאס".

ממנהלת החטופים נמסר כי "על פי הנתונים הרשמיים שיש בידינו, יש 31 חללים. בטרם הפצת הכתבה נמסרה הודעה מסודרת לכלל משפחות החטופים על ידי קציני הקשר כי אין שינוי במצב ההערכות".

חמאס, ויתר ארגוני הטרור המחזיקים בחטופים, טרם השיבו להצעה של המתווכים הקטארים והמצרים בנוגע לעסקה אפשרית שתוביל לשחרור חטופים. חמאס ממשיך לדרוש את שחרורם של אסירים בכירים, המוגדרים בישראל עם "דם על הידיים", אך מתנה משא ומתן בהודעת ישראלית על סיום המלחמה ונסיגה מלאה מעזה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה