חדשות בארץ

בת ה-13 שחזרה מהשבי: "רק אחרי השחרור גיליתי שאמא שלי נרצחה"

עלמה אור נחטפה מביתה בקיבוץ בארי עם אחיה ואביה. הם שוחררו בפעימה השנייה, אך האב נותר מאחור. היום שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על כך שלא ידעה כי אמה יונת, נרצחה

המתקפה על בארי (צילום: Moshe Shai/FLASH90)המתקפה על בארי (צילום: Moshe Shai/FLASH90)
אא

עלמה אור, בת ה-13 שנחטפה מביתה בקיבוץ בארי בשמחת תורה, עם אחיה נועם בן ה-16 ואביה דרור, שוחררה בפעימה השנייה לאחר 50 יום בעזה. היום (רביעי) שיתפה אור בחשבון האינסטגרם שלה כי בעת שהייתה בשבי לא ידעה כי אמה יונת נרצחה: "גיליתי זאת רק אחרי ששוחררתי מהשבי".

אור כתבה פוסט ארוך, לציון ארבעה חודשים להירצחה של האם ולשהותו של אביה בשבי: "אמא, 4 חודשים שלא דיברנו עלייך בכלל, שניסיתי לא להזכיר אותך, 4 חודשים שניסיתי להדחיק הכל, ארבעה חודשים שלא האמנתי, ארבעה חודשים מאז שלקחו לי את הדבר הכי חשוב לי בעולם".

"אמא, אני לא מאמינה שאת לא פה. עד עכשיו לא יכולתי לדבר עלייך. שמרתי הכול רק לעצמי והדחקתי. אמא, אני שמחה שהספקנו להגיד אחת לשנייה 'אני אוהבת אותך' באותו היום, אבל לא הספקתי להיפרד ממך כמו שצריך. כמה חלמתי עלייך, אני כל כך מתגעגעת אלייך. אני לא מאמינה שאני בכלל מדברת עלייך בלשון עבר. הדבר שכל החיים שלי כל כך פחדתי ממנו הגיע ביום אחד. ידעתי שיבוא יום שלא תהיי פה יותר, אבל לא חשבתי שזה יהיה היום".

בהמשך סיפרה אור על הגעגוע: "אמא, מעבר לזה שחסר לי את אמא שלי, חסרים לי הצחוקים שלך, חסרים לי החיבוקים שלך, חסר לי את מי שתגיד לי לעמוד על שלי ולא לשים על אף אחד שעומד לי בדרך, חסר לי הכוח שלך, חסר לי הקול שלך, חסר לי הפחד שלך, חסרה לי הנשימה שלך, את פשוט חסרה לי בכל דבר שאני עושה בחיים. חסר לי להגיע הביתה ושתשאלי אותי 'איך עבר היום'. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב עלייך ועל זה שלא דיברתי עלייך כל הזמן הזה. עכשיו אני רק מקווה שאת איכשהו תראי את כל זה מלמעלה ותחייכי. אני מקווה שאת שם עם שאר החברים שלך, ושלי".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזהעלמה אור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה