חדשות בארץ

חני נחמיאס: "זה מה שקרה לי כששמעתי שמשפחת הנייה מקבלת כאן טיפול מציל חיים"

כוכבת הילדים בראיון: "החטופים שלנו לא קיבלו תרופות! אין לנו שום אינדיקציה שמישהו אפילו ראה אותם, למעט סינוואר שקיבל כאן טיפול בעצמו. עד מתי נהיה נאורים וטיפשים?"

בעיגול: חני נחמיאס (צילום: פבריס ביטון. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90 )בעיגול: חני נחמיאס (צילום: פבריס ביטון. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90 )
אא

"ראיתי אנשים מכפר עזה שקיימו הלכה למעשה את הדו קיום יום יום, העסיקו עזתים ותמכו במשפחות שלהם. אתמול, כששמעתי שקרובי משפחתו של הנייה מקבלים בבתי חולים בישראל טיפולים מצילי חיים – התפלצתי". כך אמרה השחקנית וכוכבת הילדים, חני נחמיאס, לעיתונאי שרון גל ב"גלי ישראל".

נחמיאס הודתה כי: "היום אני מאמינה שבמזרח התיכון צריך לדבר ערבית. החטופים שלנו לא קיבלו תרופות! אין לנו שום אינדיקציה שמישהו אפילו ראה אותם למעט סינוואר שבעצמו קיבל כאן בישראל טיפולים מצילי חיים. עד מתי נמשיך להיות נאורים וטיפשים?

"הסכמי שלום מפונפנים הם ניירות שבדרך כלל זורקים לפח - זה מה שהם שווים. אני הייתי הכי בעד דו קיום, חיבקתי את הרעיון הזה ואפילו הלכתי לטקס יום הזיכרון המשותף עם הפלסטינים".

נחמיאס התראיינה השבוע גם לאתר הידברות וסיפרה על תחושותיה בעקבות המלחמה. "נכדה של גיסתי נרצחה בנחל עוז", סיפרה. "היא הייתה חיילת ששירתה כפרמדיקית. היא בעצמה מקיבוץ בארי, וכל המשפחה של אחותה והסבתא הם ממגן, וכולם היו בממ"דים 26 שעות עד שחולצו עם טנקים מהחלונות של הממ"ד. בשבעה שלה שמעתי את הסיפורים האיומים, של היישובים השרופים והגופות שהיו מוטלות. אלה תמונות שתוארו לי, מה שנקרא ב'לייב' כמעט, כי פגשתי את הניצולים יומיים-שלושה אחרי שזה קרה, ושמעתי מהם עדויות מגוף ראשון. זאת הייתה חוויה מאוד קשה".

עוד הוסיפה: "ראיתי ריאיון עם הסופר דוד גרוסמן, שהוא איש שלום ואיש שמאל מובהק. הכתב שואל אותו האם האמונה שלו בדו-קיום התרסקה, והוא אומר 'לא, היא לא התרסקה, אבל היא קיבלה מכה קשה. אתה יודע מה, אפילו מכה אנושה'. אצלי, היא שלב אחד אחרי האנושה, אני לא רואה דו-קיום".

 

חני נחמיאס: "לא מאמינה יותר בדו-קיום". לקריאה לחצו חצו כאן

תגיות:חני נחמיאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה