חדשות בארץ

יום קרב בגבול הצפון: חייל צה"ל נפצע באורח קשה

חיזבאללה שיגר מטח של טילי נ"ט וטיל בורקן לעבר עמדות צבאיות. חייל בדרגת נגד נפצע מפגיעת נ"ט ופונה לבית החולים. צה"ל הגיב בתקיפת יעדי חיזבאללה בדרום לבנון

תקיפות צה"ל, הבוקר, בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפות צה"ל, הבוקר, בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

חיזבאללה המשיך גם היום (חמישי) בתקיפת מוצבי צה"ל ויישובים בגבול הצפון. הארגון שיגר מספר רקטות לעבר קריית שמונה ואל מוצבי צה"ל בקו הגבול ובאצבע הגליל.

דובר צה"ל עדכן כי כתוצאה מהשיגורים לעבר קריית שמונה והסביבה, נגד צה"ל נפצע באורח קשה ושני לוחמי מילואים נוספים נפצעו באורח קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

מהמרכז הרפואי זיו נמסר כי החייל אשר נפצע באורח קשה טופל בחדר הטראומה, עקב פגיעת רסיסים. הוא הוכנס לחדר הניתוח ואין סכנה לחייו. המרכז הרפואי לגליל בנהריה הוסיף כי פונו אליו שני פצועים בני 35 ו-26, שנפגעו מרסיסים סמוך לגבול הצפוני. מצבם מוגדר קל.

החיזבאללה פרסם הודעה לפיה תקף תשתיות "רגישות" של צה"ל והכוונה היא לניסיון לפגוע בחדר מצב ושליטה של פיקוד צפון באזור קריית שמונה. מצה"ל נמסר כי בעקבות הירי לעבר הצפון, מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור ומבנה צבאי ששימשו את חיזבאללה באזור אל-חיאם שבדרום לבנון, משם זוהו השיגורים לעבר קריית שמונה. כמו כן, צה"ל תקף בירי ארטילרי את מקורות הירי לעבר בירנית והחרמון.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלתקיפה בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה