חדשות בארץ

קיבוץ בארי מאשר: גופתו של מני גודארד, שנרצח במתקפת הטרור, נחטפה לעזה

גודארד, שרעייתו נרצחה במתקפת הטרור בשמחת תורה, נחשב במשך ארבעה חודשים כנעדר. בעקבות מידע שהתקבל, הותר לפרסום כי נרצח וגופתו מוחזקת בעזה

המתקפה על בארי (צילום: Moshe Shai/FLASH90)המתקפה על בארי (צילום: Moshe Shai/FLASH90)
אא

קהילת היישוב בארי התירה היום (חמישי) לפרסום כי חבר המשק, מני גודארד, נרצח בשמחת תורה בעת מתקפת הטרור של מחבלי חמאס על העוטף. גופתו נחטפה לעזה. במשך ארבעה חודשים נחשב גודארד, שרעייתו איילת נרצחה במתקפה, כנעדר, מאחר וגופתו לא אותרה. מני ואיילת הותירו אחריהם ארבעה ילדים: מור, גל, בר וגוני ושישה נכדים.

בהודעת הקיבוץ נמסר כי "הוא היה האבא והסבא הכי מסור ואוהב, איש משפחה שדאג לכל סובביו, איש של ים ואהבה. מני גודארד, איש נדיב, מסור ואוהב אדם ללא גבולות, נלקח מאיתנו. נופי חיינו התייתמו מאחת הדמויות הנדירות שצמחו והצמיחו את בארי".

גודארד בן ה-73 עבר להתגורר בבארי כשהיה בן 13. במשך חייו עבד בכמה תפקידים בקיבוץ: הוא שימש כדפס בדפוס בארי, ניהל את הכלבו והבריכה של הקיבוץ, עבד גם כאקונום הראשי, במקביל היה שחקן ומאמן של קבוצת הכדורגל המקומית.

בגיל 18 התגייס לסיירת חיל השריון. במלחמת יום כיפור השתתף בקרבות החזית הצפונית של חטיבה 7. כשהשתחרר, בחר לגור בימית ושימש כמציל. שם פגש את איילת, לימים רעייתו, וכעבור מספר שנים עברו השניים לבארי.

בקהילת בארי סיפרו כי מני, בזמן שניהל את הבריכה המקומית בקיבוץ, דאג לאירוח נדיב של קבוצות גדולות של חיילים שהוקפצו לאזור במלחמה כזו או אחרת, ולאירועים רבים של עמותות לטיפול במצוקות שונות של החברה הישראלית.

תגיות:בארימלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה