חדשות בארץ

"גנב מיליון דולר": סינוואר לוקח את הכסף שאיראן שולחת לעזתים

תיראו מופתעים: תחקיר חשף כי מנהיג איראן לוקח מעטפות כסף מזומן ומשלשל אותן לכיסו, בזמן שהכסף מיועד לתושבי עזה: "החמאס נלחם במלחמה של פשע ורצח, ויחיא סינוואר בזמן הזה חוגג עם משפחתו. הוא עובר ממנהרה למנהרה כמו עכבר"

(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

יחיא סינוואר חושב בעיקר על עצמו, ולא על תושבי עזה – זה כבר הוכח פעמים רבות בעבר, אלא שביקור של שר הביטחון יואב גלנט בסוף השבוע באחת מיחידות המודיעין במרכז הארץ, חושף שהשמועות על מנהיג חמאס הן נכונות.

במהלך הביקור גלנט הציג מעטפות כסף שנשלחו מאיראן ליחיא סינוואר, אלא שעל פי תחקיר שנערך מתברר שהוא לוקח את כסף לעצמו במקום לדאוג לתושבי עזה. "מהחומרים שתפסנו בעזה אנו מבינים כי סינוואר דואג קודם כל לעצמו. החמאס נלחם, אזרחי עזה סובלים, וסינוואר חוגג עם משפחתו בזכות הכסף האיראני - הדבר הזה הסתיים, סינוואר הפך למחבל נמלט. המידע שהחמאס שמר לעצמו מכוון את לוחמי צה"ל עד למקומות הרגישים ביותר", אמר.

גלנט סיפר בהמשך על עדויות הלוחמים מעזה בנוגע להיקפי זרימת הכסף האיראני לחמאס. "הדבר הזה ידוע לנו לאורך שנים. יש עדויות ברורות על סכומים שהועברו, מתי הם הגיעו, לאיזה ידיים, וכמובן מה שאנחנו רואים זה שיחיא סינוואר קודם כל דואג לעצמו", הוסיף. "מתוך מיליוני דולרים מיליון אחד הולך אליו, מתוך עשרות מיליונים הוא משלשל לכיסו את מה שצריך. קחו לדוגמה את המעטפה הזו שמיועדת במיוחד ליחיא סינוואר ולמשפחתו. כסף מזומן, עשרים אלף דולר. החמאס נלחם במלחמה של פשע ורצח, ויחיא סינוואר בזמן הזה חוגג עם משפחתו. הדבר הזה יסתיים. יחיא סינוואר הפך ממנהיג ארגון טרור למחבל נמלט".

אגב, בישראל מעריכים כי סינוואר נמצא בנתק של עשרה ימים עם הנהגת חמאס בחו"ל. הדבר מעיד על כך שסינוואר לא היה חלק מאותה הצעה שעברה בסוף השבוע למתווכות ויש מי שטוען שללא התערבות שלו לא יושג הסכם. גורמים בישראל טענו כי "סינוואר רץ ממערה למערה כל הזמן - כמו עכבר. הוא מבועת ועובר ממקום למקום בטירוף. הדבר היחיד שיכול לגרום לעסקה זה הפחד האמיתי שעוד דקה הוא מחוסל, ורק עסקה תציל אותו".

תגיות:חרבות ברזלאיראןסינוואר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה