מעניין

חיפש עבודה וגילה שהוא "מת"

טיילר צ'ייס בן ה-22 בסך הכל ניסה למצוא עבודה חדשה עד שגילה שהוא למעשה "מת" באופן רשמי - ואפילו הוצאה עליו תעודת פטירה

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

טיילר צ'ייס בן ה-22 בסך הכל ניסה למצוא עבודה חדשה לאחר לא מעט טלטלות בחייו, אבל במקום – הוא גילה שהוא "מת". צ'ייס, שעדיין חי ונושם, גילה שהוא נפטר באופן רשמי ואפילו הוציאו לו תעודת פטירה.

כל הסיפור החל לפני כשנה, כשמשפחתו של צ'ייס קיבלה הודעה כי הוא נפטר. צ'ייס נאבק שנים רבות עם התמכרות לסמים ונאמר לבני משפחתו כי הוא מת ממנת יתר.

הוא איבד את אימו שנה קודם לכן, חי ברחובות, נאבק בהתמכרות קשה ולבסוף הגיע למרכז שיקום זמני לאחר שנעצר. הוא שהה במרכז גמילה במשך כמה חודשים וכשיום אחד הגיע לחנות מזון כדי לנצל את התלושים שקיבל, נוכח לדעת כי כרטיס האשראי שלו אינו פעיל. כשכבר התפכח לאחר הגמילה ורצה לבנות חיים חדשים, הוא החליט לחפש עבודה, אלא שאז הוא הבין שבאופן רשמי הוא נחשב מת.

בראיון לניו יורק טיימס, הוא אמר שפנה לרשויות בשביל להבין למה אינו יכול לנצל את ההטבות שמגיעות לו. הוא התבשר כי תעודת פטירה הוגשה על שמו, אז הוא פנה להמשך בירור במשטרת פורטלנד.

גם הקצין במשטרה היה המום לראות מישהו שמוגדר מת מופיע בתחנה ומבקש לברר על עצמו. כפי שהתברר לאחר מכן, גבר ששהה עם צ'ייס במרכז הגמילה נפטר מסמים וברשותו היה הארנק של צ'ייס. ברישיון היה רשום שמו של צ'ייס, אך התמונה כלל לא הייתה דומה לאיש שנפטר.

צ'ייס מאז התקרית החריגה הצליח למצוא עבודה והוא מסייע במסגרתה לחסרי בית. דובר מחוז מולטנומה אמר כי הוא מצטער על השתלשלות האירועים וכי "הכל קרה כי המנוח נשא את ארנקו של מר טיילר צ'ייס ואת רישיון הנהיגה הזמני שלו באורגון. מעתה והלאה, כל האנשים שנמצאו עם זיהוי זמני שהונפקו על ידי המדינה חייבים להגיש טביעות אצבע לזיהוי, כדי להבטיח שזה לא יקרה שוב".

תגיות:מענייןרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה