חדשות בארץ

תיעוד ממצלמת המחבל: מלכוד מבנה כדי לפגוע בחיילי צה"ל

מחבל חמאס תיעד עצמו בשלב מלכוד המבנה. התיעוד נמצא לאחר שלוחמים נכנסו לבית ונטרלו את המטען. בפעולה הנרחבת בחאן חיסלו כוחות צה"ל עשרות מחבלים

צילום: דובר צה"ל)צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צוות הקרב של חטיבת צנחנים, הנלחמים בעצימות במערב חאן יונס, פשטו ביממה האחרונה על תשתיות טרור. דובר צה"ל מסר היום (ראשון) כי בשבוע האחרון חיסלו הכוחות עשרות רבות של מחבלים באמצעות ירי צלפים, בקרבות פנים אל פנים ועל בסיס סגירת מעגלי אש עם כוחות שיריון וסיוע אווירי.

בהיתקלויות נוספות הלוחמים זיהו שבעה מחבלים חמושים בצומת קרובה לכוחות וחיסלו אותם, כוח נוסף נתקל בחוליה של שישה מחבלים, שלושה חוסלו באמצעות ירי טנק ושלושה מחבלים נוספים שניסו לברוח חוסלו בירי על ידי הלוחמים.

במסגרת העמקת ההתקפה, הלוחמים עוברים בין עשרות תשתיות טרור וסורקים אותן בצורה יסודית. הכוחות מאתרים אמצעי לחימה רבים, מטענים, בתים ממולכדים ומסמכים מהם מפיקים מודיעין. באחת הפשיטות, כוח לוחם נכנס למבנה בו איתר מטען תיקני מחובר ומכוון לעבר הכניסה הראשית, הכוח נטרל את המטען ואיתר מתחת לגרם המדרגות של אותו המבנה נשקים מסוג קלאצ' ומחסניות.

במהלך פשיטה על תשתית טרור, איתרו הכוחות מצלמות גוף של מחבלי חמאס בהן ניתן לראות את מחבלי הארגון מתחמשים וממלכדים בית לקראת כניסת הכוחות, הכוחות נכנסו לבית, נטרלו את המטענים ואיתרו את אמצעי הלחימה.

במקביל ללחימה הרגלית, חיל האוויר, בשיתוף מכלול האש החטיבתי, ביצע מספר תקיפות של מחסני אמצעי לחימה.

(צילום: דובר צה"ל)

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה