הום סטיילינג

מרגיע ומעצים: 5 סיבות לארגן ולסדר את ארון הבגדים שלכם

איך אתם מרגישים לגבי סידור ארון הבגדים שלכם? רואים בכך משימה מתישה ומפרכת, או חוויה מרגיעה, מעצימה ואפילו משחררת? מתברר שסידור הארון יכול להיות תהליך מהנה, אם רק נעשה את זה נכון. אספנו לכם 5 סיבות טובות שיגרמו לכם לקום, לפתוח את הארון ולהתחיל לסדר אותו דווקא עכשיו. לובשים חג

אא

מתי בפעם האחרונה סידרתם את ארונות הבגדים בבית? סידור רציני, מעמיק, שכולל מיון, ניקיון וקיפול מדויק של כל בגד? האם אתם דוחים את סידור הארון כי זה נראה לכם כמו "כאב ראש אחד גדול"? ובכן,  מתברר שסידור ארונות יכול להיות כיף (או לפחות לא מתיש), אם רק עושים את זה נכון. קבלו 5 סיבות טובות לקום ולסדר את הארון עכשיו:

1. עוד מעט פסח

ראש חדש אדר כבר מאחורינו, ונדמה שפסח רחוק כל כך? ובכן, תלוי איך מסתכלים על זה. אמנם יש לנו מעט יותר מחודשיים, אבל אם נקדים ונסדר את ארונות הבגדים כבר עכשיו, נרוויח שקט ושלווה לקראת תקופת הניקיונות. ביננו, זה לגמרי אפשרי.

2. זה יכול לרפא

מחקר שפורסם בכתב העת "Journal of Personality and Social Psychology" מצא כי סידור ארונות יכול להוביל לשיפור משמעותי במצב הרוח ובהרגשה הכללית. המחקר, שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה, כלל 150 משתתפים שחולקו לשתי קבוצות. קבוצה אחת התבקשה לסדר את הארון שלה, בעוד שהקבוצה השנייה התבקשה לבצע משימה אחרת. לאחר שבוע, המשתתפים בקבוצת סידור הארונות דיווחו על תחושות של סיפוק, שליטה והערכה עצמית גבוהות יותר מאשר המשתתפים בקבוצת הביקורת. בנוסף, המשתתפים בקבוצת סידור הארונות דיווחו על פחות חרדה ודיכאון. המחקר מצביע על כך שסידור ארונות יכול להיות כלי טיפולי יעיל עבור אנשים הסובלים מחרדה, דיכאון או תחושת חוסר שליטה. בנוסף, סידור ארונות יכול להיות כלי יעיל עבור אנשים המעוניינים לשפר את ההערכה העצמית שלהם ואת תחושת הסיפוק שלהם מהחיים. שווה!

 

3. מושך שפע לחיים

כבר נאמר בספר ויקרא: "וישן מפני חדש תוציאו". ואכן, איך נכניס חדש אם לא נפנה את הישן? הוצאת בגדים מיותרים תפנה, כמובן, מקום פיזי בארון לבגדים חדשים, אך במקביל תתרום להתחדשות וזרימה בחיינו. את הבגדים אפשר לתרום לחנות צדקה או גמ"ח, ואפילו לפרסם בקבוצת הווטסאפ השכונתית – תתפלאו לגלות כמה אנשים יפנו אליכם אם תמסרו בגדים טובים ואיכותיים שאינכם צריכים. כך תזכו גם במצוות חסד, וגם ברענון אנרגטי אמיתי.

 

4. מחזק תחושת שליטה

סידור מוצלח של הארון מעניק תחושת שליטה וסדר בחיינו. איך זה בדיוק עובד? באמת לא משנה, העיקר שזה אכן קורה. ברגע שאנחנו משליטים סדר בארון – מתעצמת גם תחושת השליטה בחיינו ומקרינה על תחומים אחרים כמו עבודה, מערכות יחסים ועוד.

 

5. גורם לשמחה

רק תחשבו על תחושת הסיפוק והשמחה שתהיה לכם כשתראו את ארון הבגדים מסודר ומאורגן. הידיעה שכל פריט מונח במקומו, אין בגדים מיותרים בארון, הכל נקי ומאוורר – תשפר לכם את מצב הרוח ותשמח אתכם. וזה כמובן – שווה יותר מהכל.

בהצלחה!

תגיות:ארגוןסדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה