סלבס בהתחזקות

כוכבת הריאליטי הודיעה: "החלטתי לחזור בתשובה, אין על צניעות"

שיר צרפתי הודיעה לעשרות אלפי עוקביה: "בתקופה הזו שאני מתחזקת, ה' איתי כל רגע ורגע, אין על האמונה"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כוכבת הריאליטי, שיר צרפתי, הודיעה לעשרות אלפי עוקביה באינסטגרם כי החליטה לחזור בתשובה. לצרפתי חשבון אינסטגרם עם כ-70 אלף עוקבים ולאחרונה היא הסירה מהפיד שלה את התמונות הלא צנועות, ובמקומן – השאירה רק תמונות צנועות יותר.

במוצאי השבת ערכה צרפתי סשן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה. היא נשאלה מדוע הסירה את התמונות עם בגדי הים ולא השאירה את העוקבים ללא תשובה.

"עשיתי את זה מהסיבה הפשוטה - אני חוזרת בתשובה", השיבה. "אני מאושרת מאוד, ברוך השם! במיוחד בתקופה הזו שאני מתחזקת, ה' איתי כל רגע ורגע".

בהמשך, צרפתי זכתה למחמאות מעוקבת שלה והוסיפה: "את פשוט מחזקת אותי ברמות, כמה כוח יש לצניעות ואמונה. לראות תגובה כזאת מחזקת אותי בטירוף ועושה אותי מאושרת. אני אוהבת אתכם ברמות, אין על האמונה ואין על הצניעות, ללא ספק".

חלק מהעוקבים לא הופתעו מההודעה של צרפתי, שלאחרונה הצהירה כי "צניעות זו מלכות!". בסשן שאלות ותשובות נוסף עם עוקביה באינסטגרם היא נשאלה על התהליך ועל סגנון הלבוש שלה. "בגדול מי שלא יודע, רוב הילדות שלי הייתה אצל סבא שלי, הוא דתי, חזן בית כנסת ופייטן. אז את הזיקה לדת קיבלתי ממנו, בתוך תוכי תמיד ידעתי שאתחזק עם הזמןבקצב שלי, כשאני שלמה עם זה ומאהבה להשם. היום אני מרגישה יותר מתמיד שלמה ומוכנה".

היא נשאלה מתי החליטה לקחת על עצמה צניעות והשיבה: "ממש לאחרונה, לפני חודש בערך. בגדול תמיד ידעתי שאתחזק. לא ידעתי מתי זה יקרה בדיוק, וגם לא חשבתי שאקח על עצמי צניעות אי פעם. הכרתי בחור דתי, הוא לימד אותי המון וזה נתן לי סוג של דחיפה. מעדיפה לשמור את זה כרגע לעצמי. מאמינה שבקרוב מאוד אשתף קצת יותר".

עוקב אחר שאלה האם היא שוקלת לקחת על עצמה בעתיד הקרוב הלכות נוספות? "תמיד! אם זה להתחיל לברך אפילו על המים שאני שותה, אבל הכל לאט ובקצב שלי".

תגיות:צניעותסלבס בהתחזקותשיר צרפתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה