חדשות בארץ

הספק הוסר: אמצעי לחימה ומחבלים אותרו בבית חולים בחאן יונס

יממה לאחר שצה"ל פשט על המקום ועצר רופאים לחקירה, לוחמי מגלן איתרו אמצעי לחימה רבים ועצרו כ-20 מחבלים, אשר חלקם נטלו חלק בטבח בעוטף. בשלב זה לא אותרו גופות חטופים

אמצעי הלחימה שנתפסו בבית החולים (צילום: דובר צה"ל)אמצעי הלחימה שנתפסו בבית החולים (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל המשיכו היום (שישי) בפעילות בבית החולים נאצר בחאן יונס, עליו פשטו אתמול. לוחמי מגלן איתרו בבית החולים אמצעי לחימה ועצרו למעלה מעשרים מחבלים, אשר חלקם השתתפו בטבח ביישובי העוטף.

כזכור, לפני מספר ימים כיתר צה"ל את בית החולים, בעקבות מידע לפיו מחבלי חמאס עשו שימוש במתחם בית החולים לצורכיהם. לאחר שמרבית האזרחים פונו, תוך תחקור של חיילי צה"ל, הוחלט אתמול לפשוט על המבנים. בצה"ל הסבירו כי התקבל מידע, שהתבסס על תחקור מחבלים שנעצרו בעבר וחטופים ששוחררו, על כך שבבית החולים הוחזקו חטופים ויתכן וישנן גם גופות של ישראלים שנחטפו ונרצחו.

עוצבת הקומנדו, שייטת 13 וכוחות מיוחדים נוספים נכנסו לבית החולים, סרקו אחר פירי מנהרות וגם אחר גופות. אמש עדכן צה"ל את משפחות החטופים על כך שלעת עתה לא נמצאו גופות. היום מסר דובר צה"ל כי הלוחמים עצרו מחבלים שהסתתרו במבנים.

כמו כן, במהלך הסריקות במרחב בית החולים לוחמי מגלן איתרו מרגמות, רימונים ואמצעי לחימה נוספים השייכים לחמאס. יש לציין כי בפעולות דומות בבתי חולים בצפון הרצועה ובעיר עזה נמצאו מנהרות, אמצעי לחימה, מידע על החזקת חטופים וכן נעצרו מחבלים ואנשי צוותים רפואיים.

מצה"ל נמסר כי הלוחמים ימשיכו לפעול בהתאם לדין הבינלאומי נגד ארגון הטרור, הפועל באופן שיטתי מתוך בתי חולים ותשתיות אזרחיות.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחאן יונס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה