חדשות בארץ

ביום הטבח: עובד אונר"א תועד חוטף גופה מקיבוץ בארי

שר הביטחון יואב גלנט חשף את פרטיהם של 12 עובדי סוכנות האו"ם שהשתתפו במתקפת חמאס על יישובי הדרום. אחד מהם תועד חוטף גופה מקיבוץ בארי

(צילום: תקשורת שר הביטחון)(צילום: תקשורת שר הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט חשף אתמול (שישי), בתדרוך לכתבים זרים, את פרטיהם של עובדי אונר״א שהשתתפו בטבח בשמחת תורה. הוושינגטון פוסט חשף היום תיעוד וידיאו, בו נראה אחד מהם כשהוא חוטף גופה מקיבוץ בארי.

המחבל – פייסל עלי מוסלם נאעמי (45) – שימש כעובד סוציאלי באונר"א. הגופה נחטפה בשעה 09:30 בבוקר מהכניסה לקיבוץ, שם שכבו שלוש גופות של גברים שנורו למוות ונגררו החוצה ממכוניתם. המחבל נראה בתיעוד אוסף גופה אחת לתוך רכבו יחד עם מחבל נוסף, ונוסע איתה. הוא חוסל ב-16 באוקטובר בתקיפה על ביתו במחנה הפליטים נוסייראת.

בתדרוך לכתבים, ציין השר גלנט כי בידי ישראל מידע מודיעני מבוסס לפיו יותר מ-30 מעובדי אונר"א השתתפו באופן פעיל במסע הרצח, וסייעו בחטיפת אזרחים וחיילים.

על פי הנתונים שהציג גלנט, 12% מתוך 13,000 עובדי אונר"א קשורים לארגוני הטרור בעזה, ו-1,468 מהעובדים אף פעילים בהם. שר הביטחון הציג לכתבים סרטון שצולם במצלמות האבטחה של מעבר ארז ביום הטבח, בו רואים כיצד חובשי "הסהר האדום" הפלסטיני מסייעים לפנות מחבל נוח'בה שנפצע.

תגיות:חמאסאונר"איואב גלנטחרבות ברזלקיבוץ בארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה