סלבס בהתחזקות

אלינה לוי סיימה את הליך הגיור והתחתנה כדת משה וישראל

14 שנה לאחר שהחלה את הליך הגיור שלה, אלינה איה לוי התגיירה כהלכה ונישאה לבן זוגה כדת משה וישראל: "הנשמה שלי סוף סוף מרגישה שהיא הגיעה הביתה, ברוך השם"

בתמונה הקטנה: אלינה איה לוי (מתוך חשבון האינסטגרם שלה)בתמונה הקטנה: אלינה איה לוי (מתוך חשבון האינסטגרם שלה)
אא

״בָּרוּךְ אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזַּמַן הַזֶּה״. כך כתבה אלינה איה לוי, שהשתתפה בעבר בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" וכיום היא יוצרת ומאמנת רגשית. ביום חמישי האחרון, לוי שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי הליך הגיור שהתחילה לפני 14 שנה הגיע לסיומו, וכי החליטה לחגוג את האירוע בטקס נישואין יהודי, כדת משה וישראל, עם בן זוגה דור פרי.

לוי העלתה תמונה מהטקס המרגש, בו נראתה לובשת שמלת כלה צנועה, וכתבה: "לא יהיו מילים שיתארו את ההתרגשות שחווינו היום, תהליך שהתחיל לפני 14 שנים, עם כל כך הרבה עליות ומורדות, שיברונות לב, כעס, שברון, אגו וצמיחה רוחנית מבורכת. סיימתי את תהליך הגיור שלי והנשמה שלי סוף סוף מרגישה שהיא הגיעה הביתה, ברוך השם".

בהמשך הפוסט כתבה כי הוסיפה לשמה את השם "איה" (אם ירצה השם) וכי ו' באדר הוא תאריך הלידה החדש שלה ושל בנה, אוליבר מיכאל פרי. בהמשך הודתה לבן זוגה שעבר איתה את "המסע המשותף והמופלא הזה", ולרב שליווה אותה: "תודה מיוחדת מהלב לרב שאול פרבר, שש שנים שאתה מאמין שאסיים את התהליך, אמונה ששינתה את הכול. זו תודה מעמקי הנשמה שלי", כתבה.

לוי עלתה בגיל 4 מאוקראינה לישראל והתפרסמה בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול". היא נולדה לאם נוצרייה ולאב יהודי, והחליטה לפתוח בהליך גיור, כאמור, לפני 14 שנה. היא הפסיקה לפני כעשור לאחר שהרבנות אמרה לה שאם תרצה לסיים את התהליך, תאלץ להפסיק את לימודי המשחק שלה. היא לא הסכימה, ומאז התהליך נתקע.

מה שהוביל אותה לסיים את הליך הגיור היה ה-7 באוקטובר. "ביום הנורא מכל, כשהטבח הנוראי במדינה שלנו, במדינת היהודים, קרה - הלב שלי נקרע, כמו של כולנו", כתבה לוי לעוקביה. "כשהתקדמו הימים וראיתי גם את האנטישמיות בעולם, הלב שלי דימם. כמו של כולנו. בתוך הימים האלה של הלב השבור, למרות שתמיד ידעתי, זה נהיה לי בהיר יותר מתמיד. הנשמה שלי יהודייה, אני יהודייה, אני שייכת לפה".

תגיות:גיוראלינה לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה