חדשות בארץ

כ-50 מחבלים חוסלו בפעילות צה"ל בעזה, חייל נפצע קשה

כוחות צה"ל המשיכו ביממה האחרונה לפעול במרחב חאן יונס, איתרו כספות ואמצעי לחימה, בהם טילים נגד טנקים ומטעני חבלה. חמישה לוחמים פונו לטיפול בבית החולים הדסה בירושלים

פעילות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל הגביר היום (ראשון) את הפעילות בחאן יונס, במטרה לגבור סופית על שרידי גדודי החמאס השוהים בתוך העיר. במהלך היממה האחרונה חוסלו עשרות מחבלים ואותרו אמצעי לחימה רבים.

כוחות אוגדה 98 פשטו על תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים במרחב. לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 חיסלו כ-20 באמצעות ירי טנקים. בנוסף, הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקפו וחיסלו מחבלים במרחב. הכוחות פשטו על מבנים צבאיים ואיתרו אמצעי לחימה ביניהם מטענים ומספר טילי RPG, שיועדו לשימוש נגד כוחותינו.

לוחמי עוצבת הקומנדו המשיכו לפעול בבית החולים "נאצר", שם אותרו מחבלים וגם תרופות ועליהן שמותיהם של מספר חטופים, הוכחה לכך שחטופים ישראלים הוחזקו על ידי חמאס במבנים של בית החולים. במרחבים הסמוכים לבית החולים אותרו אמצעי לחימה. מנהל המתחם הרפואי נאצר בחאן יונס, עאטף אל-הוט, נעצר על ידי כוחותינו.

בנוסף, לוחמי חטיבת הצנחנים חיסלו מספר מחבלים, איתרו כספות והחרימו אמצעי לחימה במבנה צבאי של חמאס בקרבת מקום. לוחמי אוגדה 98, בשיתוף פעולה עם חיל האוויר, ביצעו רצף של תקיפות בחאן יונס שכללו חיסול של כ-15 מחבלים, ביניהם שישה מחבלים שיצאו מתשתית טרור והשמדת מחסן אמצעי לחימה.

במרכז הרצועה, צוות של חטיבת הנח"ל חיסל מעל עשרה מחבלים לאורך היממה האחרונה. באחת הפעילויות זוהתה חוליית מחבלים מעמיסה אמצעי לחימה על עגלה ונעה בגזרת הכוחות, שהכווינו כלי טיס מאויש מרחוק שתקף וחיסל מספר מחבלים.

לוחמים נפצעו בפעילות

המרכז הרפואי הדסה עין כרם דיווח כי פונו אליו במסוק 5 חיילים פצועים מן הלחימה בעזה. מצבו של אחד מהם מוגדר קשה והיתר מגורים כפצועים קל.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה