מעניין

שמעה רעש מהתקרה ונחרדה ממה שחיכה שם

אשה שמעה רעשים מוזרים מהתקרה בביתה. בדיקה למקור הרעש הבהירה כי היא חייבת להזעיק עזרה. מה שהמומחית גילתה שם הדהים את כולם

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

תיעוד מדהים שמגיע בימים האחרונים מהעיר בריזביין שבאוסטרליה, הפך לויראלי ברשתות החברתיות: לוכדת נחשים מצאה נחש אימתני בתוך תקרה של בית, ולא סתם נחש – אלא כזה שמגיע יחד עם ארוחת הצהריים שלו.

בתיעוד, ניתן להבחין בסטף, לוכדת נחשים עם 25 שנות ניסיון, מושכת זוחל דרך החור של אחד מבתי המנורה.

בסרטון נראתה סטף מקלפת חלק מהגבס בתקרה על מנת לאתר את מקור הרעש, עליו דיברה בעלת הבית בשיחה עימה. אחרי החפירה, שארכה מספר דקות, היא גילתה נחש ענק ממין פיתון. הלוכדת שלפה גוש פרוותי שיצא מהחור אבל אז הבינה שהנחש החביא גם את הארוחה שלו – נקבה מסוג פוסום זנב ואת הגור הצעיר שלה.

"סטף לוכדת הנחשים ראתה לא מעט מקרים ב-25 השנים שהיא בתחום, אז נחש שניסה לאכול פוסום הוא לא הפתעה", נכתב בתיאור הסרטון. "היא נדרשה להפגין יכולות עבודה עם גבס בגלל הקושי לחלץ את הפיתון מחור בית המנורה".

הנחש נמדד באורך של 2.6 מטרים. הוא שוחרר בטבע אחרי שזלל את הארוחה. "אלה הדברים שעוברים על אנשים באוסטרליה?", כתב אחד הגולשים. "לא נורא. זאת עדיין ארץ החלומות שלי".

הפיתון שנלכד הוא ממין משפחת הפיתוניים שחי באוסטרליה, גינאה החדשה ובעוד כמה איים באינדונזיה. בית הגידול הטבעי שלו הוא אזורים טרופיים, אבל הוא נמצא גם בשטחים עירוניים. אורכו הוא בין 4-2 מטרים ומשקלו כבוגר הוא כ-15 ק"ג. הוא ניזון לרוב מעטלפים, עופות, לטאות וכמובן - גם מפוסום.

תגיות:נחשרעש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה