חדשות בעולם

באמצע טיסה: רימות נפלו על ראשי הנוסעים

באמצע טיסה מהולנד לארצות הברית, רימות החלו ליפול על ראשי הנוסעים. הסיבה: בתיק אחד הנוסעים אוחסנו דגים שנרקבו ונוצרו בהם רימות

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

כאוס פרץ בטיסה של "דלתא איירליינס" כאשר רימות החלו ליפול על ראשי הנוסעים. המקרה המחריד התרחש בטיסה של חברת התעופה מאמסטרדם לארצות הברית בעקבות נוסעים שאחסנו דגים בתאי האחסון שנמצאים מעל ראשי הנוסעים. בעקבות כך, לאחר שעה מההמראה, המטוס הסתובב חזרה להולנד.

על פי הדיווח של סקיי ניוז, נוסעים שלקחו איתם דגים ואחסנו אותם בתאי האחסון של המטוס לא שמו לב שהדגים מתחילים להירקב. מהר מאוד התחילו להיווצר רימות בדגים שנשרו על ראשי הנוסעים האחרים.

אחד הנוסעים אמר כי "אני ומשפחתי היינו בשורה קרובה. הגברת שישבה מאחורינו אמרה לדיילת שהרימות נופלות על ראשה. הסתובבנו והן זחלו על המושב. מגעיל לחלוטין".

נוסעת נוספת סיפרה כי התלוננה על הריח המוזר בפני הדיילות, אך הן לא התייחסו לדבריה. בסופו של דבר, האירוע החמיר והמטוס נאלץ לחזור על עקבותיו.

חברת דלתא פרסמה הודעת התנצלות בפני הנוסעים באתר שלה. "אנו מתנצלים בפני לקוחות טיסה 133 שהטיול שלהם נקטע עקב תיק יד שנארז בצורה לא נכונה. המטוס חזר לשדה התעופה והנוסעים יעלו על הטיסה הפנויה הבאה", כתבו.

 

תגיות:רץ ברשתחדשות בעולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה