פעילות הידברות

גם אני לוקחת חלק במעמד האדיר למען עם ישראל!

מרגישה שאת רוצה לעשות יותר למען עם ישראל והחזרת החטופים, אבל לא יודעת מה עוד ביכולתך לעשות? זאת ההזדמנות שלך! ארגון הידברות יוצא במיזם אדיר של הפרשת חלה כלל ארצית, ואת יכולה להיות חלק מזה. בואי להרעיש עולמות עליונים, להפריש חלה ולזעוק להשם יחד עם אלפי נשים, ישירות מביתך. כל הפרטים בפנים

אא

כשהרב זמיר כהן שליט"א קיבל את הפנייה, הוא לא יכל להתעלם. ההודעה, אחת מיני רבות, שנכתבה אל הרב, היתה מלאה בכאב ובתסכול, והכילה שאלה אחת בלבד: "כבוד הרב, אני מתפללת ואומרת תהילים על עם ישראל, על החיילים ועל החזרת החטופים, אך מרגישה שזה לא מספיק. מה עוד אני יכולה לעשות?". השאלה, שחזרה על עצמה בגרסאות שונות ובמאות פניות, גרמה לרב זמיר להגיע להחלטה: "הגיע הזמן לעשות מעשה, לחבר ולאחד את נשות עם ישראל סביב המצווה העוצמתית שיכולה לבקוע רקיעים ולהרעיש עולמות עליונים – הפרשת חלה".

 

האם זה אפשרי?

לאחר ההחלטה הגיעה השאלה המתבקשת: איך מאחדים עשרות אלפי נשים להפרשת חלה בדיוק באותו הזמן? איך גורמים לבנות ישראל היקרות לזעוק יחד מעומק לבן? התשובה לא איחרה לבוא: בתוך דקות ספורות התקבלה החלטה נוספת – משדר מיוחד של ארגון הידברות שיתקיים בראש חודש אדר ב' – חודש שבו "מזלן של ישראל גובר" – בהשתתפות הרבנית חגית שירה ובהשתתפות מאות מוקדים בכל רחבי הארץ.

מטרת המשדר אחת: לקיים מצוות הפרשת חלה ברוב עם. לחבר ולאחד את בנות ישראל סביב המצווה האדירה שיש בכוחה לשנות גדרי הטבע, לבקוע רקיעים והביא לישועות אדירות לעם ישראל. במקביל למוקד המרכזי, יוקמו מאות מוקדים ברחבי הארץ בעזרת הרבניות היקרות של ארגון הידברות. בכל המוקדים תתקיים הפרשת חלה בדיוק באותן דקות, באותם רגעים, ובפי כולן תהיה אותה התפילה: ישועות לעם ישראל, שמירה על חיילינו והשבת החטופים כולם – עד האחרון שבהם, בריאים ושלמים.

 

האם אני יכולה לקחת חלק בזה?

ודאי! חשבי על הכוח הנשי האדיר שירעיד עולמות, חשבי על החיבור הנשי שיהפוך קולות של אלפי נשים לתפילת רבים עוצמתית עליה נאמר: "הֶן אֵל כַּבִּיר וְלֹא יִמְאָס". חשבי על כל הרגעים בהם הבטת בנעשה בחוסר אונים ורצית לעשות מעשה שישפיע באמת - עכשיו את יכולה!

 

איך אני מצטרפת?

פשוט! את יכולה לפתוח מוקד הפרשת חלה באזור מגוריך, לאחד סביבך נשים לזעקה, תפילה והפרשת חלה משותפת. זאת ההזדמנות שלך לקחת את כל הכוחות הטמונים בך, את כל העוצמה, את כל הרצון לעזור לעם ישראל, את כל התסכול הפנימי נוכח המצב הבלתי נסבל. קחי את כל אלו והפכי אותם לתפילה עוצמתית הנלחשת מעומק הלב, תוך קיום מצווה אדירה – ישירות עד כיסא הכבוד!

חייגי עכשיו כדי לפתוח מוקד באזור מגורייך: 073-222-1290

הצטרפי למעמד הפרשת חלה ארצי בשידור חי, להגנה ושמירה על חיילינו, לרפואת הפצועים, ולהחזרת החטופים שעדיין בשבי!

מתי? יום ראשון, 10.3.24 בשעה 20:00 בערב

היכן? אירוע מרכזי ומעמד הפרשת חלה עם הרבנית חגית שירה ישודר בשידור חי

במקביל למאות מוקדי הפרשת חלה בכל רחבי הארץ, גם באזור מגוריך!

לפתיחת מוקד באזור מגוריך חייגי עכשיו: 073-222-1290

תגיות:הפרשת חלהפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה