חדשות בארץ

גל הירש: "צה"ל יפעל ברפיח, יש שם הרבה חטופים"

מתאם השבויים והנעדרים אמר בריאיון בארה"ב: "חייבים לשחרר את חטופינו, מוכנים לשלם מחיר אם תהיה עסקה". משלחת בראשות ראש המוסד עשויה לצאת לקטאר

גל הירש (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90גל הירש (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
אא

מתאם השבויים והנעדרים, גל הירש, אמר כי צה"ל חייב לפעול ברפיח משום שלדבריו "ברפיח יש הרבה חטופים". כך דווח היום (ראשון) ברשת CNN. בריאיון לכתב הרשת, הוסיף הירש כי "ברפיח יש הרבה אנשים שחמאס משתמש בהם כמגן אנושי. אנחנו עושים את המיטב כמה שאנחנו יכולים כדי להימנע מחורבן, אבל רפיח חייבת להיות הבאה בתור כי אנחנו חייבים לשחרר את חטופינו".

הירש הדגיש, כי ישראל מעוניינת בעסקה לשחרור החטופים אבל נראה שבשלב הנוכחי לחמאס אין כוונות רציניות בעניין: "אנחנו מאוד רוצים עסקה, ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשלם מחיר. אבל הדרישות של חמאס הזויות, מנותקות מהמציאות, ואנחנו מקווים שהם יתקדמו למרחב הסכמה אפשרי. למעשה, כל התגובה היא רחוקה מאוד מהמציאות והם יודעים זאת. הדאגה שלי היא מי בצד השני של המשא ומתן, עם מי אנחנו דנים".

התקשורת בקטאר דיווחה היום כי סוכם על הגעת משלחת ישראלית לדוחא, שתדון על עסקת החטופים. לפי הדיווח, במשלחת ישתתפו ככל הנראה ראש המל"ל צחי הנגבי, ראש המוסד דדי ברנע וגורמי ביטחון נוספים.

תגיות:חטופים בעזהגל הירשחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה