חדשות בארץ

המשפחות השכולות במכתב לביידן: "המלחמה בישראל - אינטרס בינלאומי"

במכתב שנשלח לנשיא ארה"ב מבקשות המשפחות השכולות לתמוך בישראל גם בהמשך של הלחימה ועד מיטוט החמאס והחזרת החטופים. כתבו לו: "קוראים לך להמשיך אותה ללא סייג ורבב"

נשיא ארה"ב (צילום: Miriam Alster/Flash90)נשיא ארה"ב (צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהם מאז פרוץ מלחמת חרבות הברזל, פנו היום (ראשון) לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן, בבקשה לתמוך בהמשך הלחימה של ישראל נגד החמאס. במכתב שיצא מטעם פורום הגבורה נכתב כי "הטרור האסלאמי מאיים על כל המדיניות המערביות, והמאבק בחמאס הוא אינטרס בינלאומי".

"לפני ארבעה חודשים יצאו ילדנו להילחם מול ארגון טרור רצחני שיצא במתקפה אכזרית כנגד מדינת ישראל" - כותבות המשפחות במכתבן – "הילדים שלנו לא שאלו שאלות ויצאו מיד למלחמה על ביטחונה ושלומה של מדינת ישראל, למלחמה שמטרתה היא ברורה, שלא יהיה יותר איום על אזרחי ישראל. היה להם ברור שעל זה הם מוסרים את נפשם ובמלחמה הצודקת הזו הם גם נפלו כגיבורים ששומרים על עמם, ואנחנו הצטרפנו למשפחה יקרה וכואבת, למשפחת השכול".

בנוסף, המשפחות כתבו כי "במלחמה המוצדקת הזו מדינת ישראל לא נלחמת רק עבור עצמה, היא נלחמת גם עבור מדינות אחרות. הבנים והבנות שלנו נפלו גם עבור אמריקה, אירופה וכלל העולם החופשי. הטרור האסלאמי לא מאיים רק על מדינת ישראל, אלא על מדינות נוספות, והמלחמה מול החמאס ובהמשך מול החיזבאללה, זו מלחמה בשורש של הרוע. מדובר בארגוני טרור אסלאמיים קיצוניים שהינם חלק מארגוני טרור כלל עולמיים שפוגעים באמריקנים, בישראלים ובאזרחי כל מדינות המערב. לכן, זו לא רק המלחמה שלנו, אלא זו גם המלחמה שלך הנשיא, ושל ארה"ב והעולם החופשי כולו".

"המלחמה בישראל היא אינטרס בינלאומי מובהק, והנופלים בישראל ראויים להוקרה והערכה מצד מדינות העולם. אנו ציפייה כי תמשיך לעמוד לצד ישראל ושארה"ב לא תפעל כנגד האינטרס הבינלאומי, אלא תתמוך בהמשך המלחמה עד השגת כל יעדיה. בראשם מיטוט החמאס וארגוני הטרור והחזרת החטופים לביתם. הטלת מגבלות על ישראל אשר פוגעים בלחימה ובניצחון הינם פגיעה באינטרס העולמי. אנו מודים לנשיא על העמידה האיתנה לצד מדינת ישראל וקוראים לך להמשיך אותה ללא סייג ורבב ובכך להסיר סכנת הטרור מעל כל העולם החופשי".

תגיות:ג'ו ביידןמלחמת חרבות ברזלפורום משפחות שכולות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה