חדשות בארץ

אחותו של בכיר החמאס נאשמת: גייסה כספים עבור הארגון והסיתה נגד ישראל

דלאל סלימאן נעצרה על ידי כוחות הביטחון לאחר שחקירה אימתה כי פעלה לגייס מימון עבור מחבלי חמאס ביו"ש. אחיה, סלאח אל ערורי, בכיר החמאס, חוסל בחודש שעבר בביירות

פעילות ביו"ש, ארכיון (צילום: Nati Shohat/Flash90)פעילות ביו"ש, ארכיון (צילום: Nati Shohat/Flash90)
אא

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית הדין הצבאי נגד דלאל סלימאן, אחותו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סלאח אל-עארורי, שחוסל בחודש שעבר בביירות. לפי כתב האישום, סלימאן בת ה-52 מהכפר הפלסטיני עארורה הסמוך לרמאללה, העבירה בשנתיים האחרונות כספים לחמאס. בנוסף, ביום הטבח שביצעו מחבלי החמאס בעוטף, התראיינה למספר כלי תקשורת והשמיעה דברי הסתה נגד ישראל.

כוחות מג"ב עצרו את סלימאן בחודש שעבר. האישום נגדה כולל סעיפי ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, הסתה ותמיכה בארגון עוין.

אחיה, אל עארורי, היה בכיר בחמאס אשר שימש כממונה על פעילות הזרוע הצבאית של הארגון ביו"ש. פעילותו העיקרית: גיוס והכוונה של חוליות טרור שפעלו נגד ישראלים וכוחות הביטחון. משרד האוצר האמריקני טען כי הוא הקל על העברת מאות אלפי דולרים לחמאס, עבור רכישת נשק ומתקני אחסון לנשק.

מחבלים ששוחררו מהכלא נעצרו בשנית ביו"ש

סוכנות הידיעות הפלסטינית "שהאב" דיווחה כי כוחות הביטחון הישראליים פעלו הלילה במחנה הפליטים שועפאט שבמזרח ירושלים, ועצרו עשרה תושבים שנלקחו לחקירה.

כוחות צה"ל עצרו הלילה את המחבל המשוחרר אחמד עטבייש ממחנה אל-פאוואר, דרומית לעיר חברון. המחבל ריצה בבתי הכלא בישראל 18 שנות מאסר בגין מעורבות בטרור. כמו כן נעצרו מוחמד אל-רימאווי ובנו, יחיא, בעיירה בית רימה שבנפת רמאללה. יחיא שוחרר באחרונה לאחר ריצוי עונש מאסר בישראל. על פי המידע המודיעיני שב לעסוק בפעילות טרור נגד ישראל.

תגיות:מעצר מבוקשיםכתב אישום מחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה